"Šio konkurso tikslas – sukurti "Kaunas 2022" logotipą ir vizualinį identitetą didžiausiam kultūros projektui Europoje, per kurį komunikuosime Kauną kaip visos Europos kultūros sostinę daugiau nei penkerius metus", – sako propjekto kuratorė Ana Čižauskienė.
Kadangi šis projektas apima labai daug skirtingų programų ir su jomis susijusių projektų, o jo komunikacija vyks tiek Lietuvos, tiek tarptautiniu mastu, todėl logotipo kūrimo sąlygose prašo daug lankstumo ir kūrybiškumo. "Labai tikimės, kad šiame konkurse dalyvausiantys profesionalai atvyks į išsamų mūsų visos programos ir tikslų pristatymą rugpjūčio 10 d. 13 val., Kauno kultūros centre "Tautos namai", – sako ji.
Miesto titulai, tokie kaip Europos kultūros sostinė, labai stipriai prisideda prie viso miesto įvaizdžio. Stiprus ir įtaigus vizualinis identitetas suteikia tiek projektui, tiek visam miestui pranašumo.
Pasak konkurso rengėjų, vizualiniam "Kaunas 2022" identitetui ir logotipui sukurti iškelti tokie kriterijai kaip originalumas, išskirtinumas, suprantamumas tiek Lietuvos, tiek tarptautiniame kontekste, įsimintinumas – originalus ir nekeliantis asociacijų su kitų Europos kultūros sostinių-miestų naudojamais logotipais.
Pabrėžiama, kad ženkle kaip pagrindinis akcentas nenaudotina miesto heraldika. Turi būti puikiai atliktas logotipo komponavimo su šūkiu sprendimas lietuvių ir anglų kalbomis, atlikimo profesionalumas, kūrybiškumas ir meniškumas.
Daugiau informacijos – puslapyje www.kaunas2022.eu. Norintieji dalyvauti rugpjūčio 10 d. konkurso pristatymo renginyje, turi apie tai pranešti e.paštu [email protected].
Naujausi komentarai