Pereiti į pagrindinį turinį

Kauniečių vargelis: nori pasipildyti elektroninį bilietą, bet negali

2013-11-19 14:00

Nuo savaitės pradžios kauniečiai kai kuriuose spaudos kioskuose negali pasipildyti viešojo transporto elektroninio bilieto.

Artūro Morozovo nuotr.

Nuo savaitės pradžios kauniečiai kai kuriuose spaudos kioskuose negali pasipildyti viešojo transporto elektroninio bilieto.

Portalas kaunodiena.lt sulaukė sunerimusių kauniečių skambučių – jie teiravosi, kas atsitiko ir kodėl niekas nepranešė, kad neįmanoma bilieto pasipildyti nei „Kauno spaudos“, nei „Lietuvos spaudos“ kioskuose.

„Pasipildyti elektroninį bilietą galima, bet ne visuose platinimo taškuose. Yra techninių nesklandumų, nes platintojai keitė įrangą: kasos aparatus, serverius. Įvyko programavimo klaidų, todėl kai kuriuose kioskuose kauniečiai ir negali pasipildyti elektroninio bilieto“, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Už elektroninio bilieto sklandų veikimą atsakingos savivaldybės bendrovės „Autrolis“ generalinis direktorius Naglis Simanavičius tikino, kad apie šią bėdą žino.

„Bendraujame su platintojais, kurie sprendžia, kaip greičiau pašalinti gedimus“, – sakė N. Simanavičius, pažadėjęs, kad per šiandien pavyks viską sutvarkyti ir kauniečiai galės sklandžiai pasipildyti savo elektroninius bilietus. 

Direktorius apie 17 val. informavo, kad nesklandumus „Kauno spaudos“ kioskuose jau pavyko pašalinti.

Laisvės alėjoje priešais Centrinį paštą esančio spaudos kiosko darbuotoja tikino, jog čia elektroninį bilietą galima pasipildyti be jokių problemų.

„Nustebau, kodėl tiek daug žmonių būtent šiandien atėjo čia pasipildyti bilietą, nežinojau apie nesklandumus“, – kalbėjo ji. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų