Geresnis įvertinimas
Tarptautinės tyrimų kompanijos TNS neseniai atlikta visuomenės nuomonės apklausa parodė, kad Kauno gyventojai teigiamai vertina administruojančių įmonių pastangas namų priežiūros srityje. Apklausos metu paaiškėjo, kad bene didžiausią šuolį padarė "Kauno centro būstas".
"Apklausos duomenimis, įmonės darbu patenkinti 57 proc. respondentų, ir tai yra penktadaliu daugiau nei prieš penkerius metus, kai įmonės darbus teigiamai vertino tik 37 proc. apklaustųjų", – skelbiama tyrimų bendrovės ataskaitoje.
Pasak bendrovės "Kauno centro būstas" direktorės Jurgitos Jurevičiūtės-Balčiūnaitienės, tokį didelį pasitikėjimo šuolį galėjo lemti nuoširdus bendravimas su Centro ir Senamiesčio gyventojais ir operatyvus įvairių namų gedimų šalinimas.
"Mūsų sėkmės priežastis yra mūsų požiūris į klientą. Mums kiekvienas gyventojas yra svarbus ir norime jam padėti sutvarkyti tiek name, tiek gyventojų patalpose iškilusias problemas. Vis tobuliname informacijos pateikimą gyventojams, sudarome lanksčias mokėjimo sąlygas ir ieškome įvairių sprendimų būdų", – sakė vadovė.
Darbų daug
Centre ir Senamiestyje daugiabučius bendrovė administruoja jau dešimt metų. Pokyčiai ypač pastebimi per pastarąjį penkmetį. J.Jurevičiūtė-Balčiūnaitienė prisiminė, kai bendrovė apsiėmė administruoti šiuos daugiabučius, jų būklė buvo daug prastesnė, tačiau dabar situacija gerėja. Taip gerinama ne tik kauniečių gyvenimo kokybė, bet ir taupomos jų išlaidos įvairiems remonto darbams ar šildymui.
Dabar gyventojus intensyviai skatiname dalyvauti Paveldotvarkos programoje, kur savivaldybė padengia net iki 50 proc. fasadų tvarkymo kainos.
"Yra nemažai suremontuota namų stogų, fasadų, intensyviai rengiame renovacijos projektus. Šiuo metu jau yra renovuoti penki namai, iš jų vienas – saugomas paveldo. Dabar gyventojus intensyviai skatiname dalyvauti Paveldotvarkos programoje, kur savivaldybė padengia net iki 50 proc. fasadų tvarkymo kainos. Matome, kad tai yra reikalinga ir galima pasinaudoti bei sutaupyti gyventojų išlaidų", – pastebėjo "Kauno centro būsto" direktorė.
Pašnekovė sakė, kad administruojamų namų gyventojams padeda užpildyti reikiamus dokumentus, paruošti projektus ir surasti patikimus rangovus. Taip pat vykdoma nuolatinė atliekamų darbų kontrolė, kad viskas būtų atlikta kokybiškai. Anot jos, dažniausiai namo administratoriui tenka rūpintis stambiaisiais tvarkybos darbais – pamatų, vamzdynų tvirtinimu, stogų taisymu. Tačiau gyventojai gali kreiptis ir dėl smulkesnių darbų, kuriuos reikia atlikti pačiame bute.
"Mes neatsisakome ir smulkių darbų. Žmogus gali kreiptis ir visus darbus gauti iš vienų rankų. Gyventojai tai tikrai vertina, nes jis pas mus gali spręsti daugybę klausimų ir nėra stumdymosi tarp kelių prižiūrėtojų. Užtenka tiesiog kreiptis į namo vadybininką ir žmogus gauna visus atsakymus", – dar vieną palankaus gyventojų vertinimo aspektą įvardijo J.Jurevičiūtė-Balčiūnaitienė.
Gyventojų nuomonė
47 metus Maironio g. 40-ajame name gyvenantis Rimantas Dromantas pasakoja, kad "Kauno centro būstas" padeda puoselėti daugiabutį, ypač daug dėmesio skyrė namo renovacijos metu.
"Vien su kaimynais nebūtų taip lengva susitarti, nelengva patiems ir kai kuriuos juridinius klausimus spręsti. Renovuojant namą iš jų sulaukėme labai didelės kontrolės ir pagalbos, jie viską organizavo, tvarkė dokumentus, nes man, kaip namo gyventojui, nėra žinoma, kokius kelius reikia nueiti. Tai rugsėjo mėnesį darbininkams rankas paspaudėme, nes buvo už ką padėkoti", – pasakojo vietos gyventojas.
Anot R.Dromanto, sutvarkius namą, kaimynai galėjo anksčiau išjungti šildymą, nes dabar namuose ir taip šilta. Tiesa, vyras paminėjo, kad žiemą buvo kilę problemų dėl vartų ir apšvietimo, tačiau ir šias problemas "Kauno centro būstas" sutvarkė.
"Norisi pasidžiaugi, kad vamzdynų problemos labai greitai išsprendžiamos, o su kitomis, matyt, ne taip dažnai tenka susidurti, todėl ir tvarkoma ilgiau. Aš nesiskundžiu, tiesiog žiūriu praktiškai", – svarstė Maironio g. 40-ojo namo gyventojas ir pridūrė, kad namo administratoriumi yra tikrai patenkintas.
Naujausi komentarai