Anuliavo ir nepranešė
Į "Kauno dieną" kreipėsi kaunietė G.N. (tikrasis vardas ir pavardė žinomi) ir papasakojo, į kokią nemalonią situaciją ją įstūmė SEB bankas. Moteris pasakojo, kad šio banko kliente yra jau ilgus metus. Į sąskaitą pervedamas atlyginimas.
Sausio pradžioje kaunietė iš banko gavo žinutę, kad mėnesio gale baigsis galioti jos banko kortelė. Žinutėje taip pat buvo parašyta, kad naujoji kortelė bus atsiųsta paštu. Moteris buvo pakeitusi gyvenamąją vietą, todėl nusprendė patikslinti adresą.
"Nors naują gyvenamąją vietą buvau deklaravusi, vis tiek nusprendžiau paskambinti ir patikslinti. Atsiliepusi vadybininkė dar kartą patikino, kad kortelę gausiu mėnesio pabaigoje", – laiške dėstė G.N. Į banką ji skambino sausio pirmosiomis dienomis, tad senoji kortelė dar turėjo galioti beveik visą mėnesį.
Deja, kitą dieną moteris negalėjo atsiskaityti banko kortele ir iš bankomato išsigryninti pinigų. Priežastis – kortelė jau buvo užblokuota. Moteris dar kartą paskambino SEB banko nurodytu pagalbos numeriu ir sužinojo, kad kortelę užblokavo vadybininkė.
"Pasiūlė kreiptis į jų banko filialus, tačiau tik darbo valandomis. Aš pati dirbu ir negaliu išeiti. Banko atstovai prižadėjo perskambinti kitą dieną. Paskambino ir pranešė, kad apie kortelės blokavimą vadybininkė turėjo informuoti. Aiškinau, kad to ji nepadarė. Dar kartą jie man perskambino ir patvirtino, kad nebuvau informuota", – pasakojo kaunietė. Ją nustebino, kad nors bankas ir pripažino, kad suklydo, jokių kompensacijų nepasiūlė.
Iš ko gyventi?
Kadangi tiek žinutėje, tiek paskambinus telefonu buvo pasakyta, kad nauja banko kortelė bus atsiųsta mėnesio pabaigoje, moteris pradėjo svarstyti, kaip jai dabar pragyventi, kai sąskaitoje yra pinigų, bet jais naudotis ji negali.
"Paklausus, kaip man be pinigų gyventi iki mėnesio pabaigos, kažką numykė apie žmogišką faktorių, ir tiek. Žinok, svirpleli, savo vietą, – ironizavo pašnekovė. – Manau, kad save ir savo klientus gerbiantis bankas galėjo skubos tvarka pagaminti kortelę ir atvežti. Deja, bankui rūpi gauti mano pinigus. Taip ir gyvenu be kortelės ir pinigų, laukdama, kada jų šviesybės bankininkai susipras duoti naują, juk pinigai jų godžiose letenose. Kad žmogui reikia valgyti, važinėti į darbą, jiems giliai nusispjauti."
Paklausus, kaip man be pinigų gyventi iki mėnesio pabaigos, kažką numykė.
Kaunietė piktinosi ir tuo, kad tokioje situacijoje dar turėjo mokėti už brangius skambučius į banką. SEB banko pagalbos numerio skambinimo minutė kainuoja 11 centų. Ji trumpuoju numeriu skambino tris kartus ir visus truko apie 15 minučių.
"Pakalba, tada sako, kad palaukčiau, paleidžia muzikėlę ir aš už tai turiu mokėti. Vieno pokalbio metu tris kartus tą muziką paleido", – piktinosi SEB klientė.
Moteris tikino, kad po tokio nesusipratimo, ji nebenorinti būti šio banko kliente, todėl ketina sąskaitą atsidaryti kitame banke.
Atsiprašė klientės
SEB banko atstovai paaiškino, kokia tvarka yra išduodamos naujos banko kortelės. Atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė sakė, kad bankas įprastai atnaujintas mokėjimo korteles klientams siunčia paštu.
Anot jos, jei klientą jau informavus apie atnaujintą kortelę, paaiškėja, kad jis pakeitė adresą ir nebuvo apie tai pranešęs bankui, tokiu atveju klientui kortelė pergaminama iš naujo ir paprašoma ją atsiimti banko skyriuje.
"Apgailestaujame, kad banko konsultantė tinkamai neinformavo klientės, jog užsakius iš naujo pergaminti kortelę, senoji iškart nustos galioti. Susiklosčius tokiai situacijai klientams sudarome galimybę nemokamai pasiimti grynųjų pinigų banko skyriuje, kol nauja kortelė bus pagaminta. Apgailestaujame dėl šį kartą susiklosčiusios nemalonios situacijos", – sakė SEB atstovė spaudai.
Naujausi komentarai