Vyras dalijasi platesniu paaiškinimu.
"Aš dirbu Kauno LEZ, bet yra problema – neturiu transporto. Na, ir kinkuoju nuo stotelės iki savo darbo vietos. Viskas gerai, jei vasara, tada kertu nuo Biruliškių stotelės skersai taku į LEZ per krūmus, žolynus, molynus ir pan.
Nesvarbu, kad kaip spec. būrio karys įveikiu visas bekeles, bet turiu pajamų ir nesu alkanas, turiu iš ko vaikus išlaikyti.
Ateinant žiemai, artėja nauji išbandymai: mano darbas prasideda nuo 7 val., o baigiasi 19 val. Tuo metu, kai man reikia eiti į darbą, jau yra tamsu.
Kadangi aš nesu spec. būrio karys (tik priverstas artėti prie jo sugebėjimų), neturiu naktinio matymo prietaisų ir krūmų, laukymių, pievų šturmavimo laikas baigėsi (manau, sniego bus nedaug) ir man tenka eiti pagrindiniu LEZ keliu."
Maklinėja keliu
"Pats kelias iš LEZ išeina maždaug pusiaukelėje tarp Biruliškių ir Narėpų stotelių, nėra skirtumo, į kurią pusę sukti. Išbandžiau į abi puses, kas mėgsta aštrius pojūčius, rekomenduoju tą taip pat padaryti.
Keliu Jonava–Kaunas eismas nemažas. Automobiliai zuja, tamsu – taip pėdinu apie kilometrą, o kur dar tai, kad reikia kirsti kelią. Tai niekam neįdomu, kol nieko "nenukalė", bet ateis ir tam laikas (labai nesinori, kad tai būčiau aš). Tada susirūpins, kokio velnio liaudis maklinėja magistraliniu keliu.
Aišku, į LEZ kelis kartus per dieną užsuka 150 maršruto autobusas, bet man jo laikas tikrai netinka.
Mano sūnus yra stalius-staklininkas. Ten taip pat pradeda veiklą įmonė "Fitsout". Jam šis darbas tiktų, bet kaip iki jo nuvažiuoti?
Pagrindinės gamyklos "Hella", "Continental", "Fitsout" išvis nutolusios: iki jų reikia kokius 5–7 km. kojytėmis "kinkuoti" nuo artimiausios stotelės."
Pokalbiai su vairuotojais
"Pradedu šnekėti apie tai su autobusų vairuotojais, kodėl nėra galimybių normaliam darbuotojui nuvažiuoti į darbą viešuoju transportu? Vienas vairuotojas ir sako: "Yra 66 autobusas, kuris važiuoja į tą pusę." Aš susidomėjęs pasižiūriu internete į Kauno viešojo transporto maršrutus, 66 neradau. Ir štai pagaliau įvyksta stebuklas – šiek tiek užtrukęs darbe, "numynęs" tą savo kilometrą (gal ir daugiau) stoviu Narėpų stotelėje.
Ogi žiūriu – autobusas, "Kauno autobusų", bet mažesnis, ant jo puikuojasi numeris 66. Na, galvojau, Dievas pasaulyje yra. Bet kur tau, jis kaip švilpė, taip ir prašvilpė pro mane. Aš labai pasipiktinęs tokia nepagarba man, skambinu į "Kauno autobusus": kokios problemos, kodėl nesustojo ir manęs nepaėmė. Savo didžiausiam apmaudui išgirstu: šis autobusas niekur ir nestoja, jis paima žmones iš taško A ir veža iki taško B. Viskas! Pasirodo jis nemaršrutinis, o sudaręs sutartį su kažkokia gamykla ir vežioja jos darbuotojus. Kokioje gamykloje tie išrinktieji dirba, nepavyko išsiaiškinti."
Valdininkų pozicija
"Skambinu į Kauno savivaldybės Transporto skyrių, klausiu, kokios problemos, kaip žmonėms į darbą nuvažiuoti. Atsakė, kad ne jų problemos, LEZ yra Kauno rajone. Ir nesvarbu, kad ten dirba Kauno miesto žmonės. Skambinu į Kauno rajono savivaldybę, iš ten atsakymas: jie išsiuntinėjo užklausas LEZ įmonėms, kokiu laiku norėtų, kad darbuotojus vežtų. Bet veš Kauno rajono autobusas, jei neklystu, "Merulos".
Klausiu: "Aš važinėju su nuolatiniu, mėnesiniu miesto bilietu ir tame autobuse jis netinka. Ką daryti?" Atsakymas: "Ten irgi galima nusipirkti nuolatinį, mėnesinį bilietą. Teks pirkti du mėnesinius bilietus, vienas galios iki LEZ, kitas LEZ ribose."
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai