Kaunietis Mantas įspėja, kad paskutinę akimirką dovanų ieškantys žmonės gali gerokai permokėti. Parduotuvėje „Rimi“ Manto akys užkliuvo už vaikiško raudono chalato. Jo etiketė skelbė, kad drabužio kaina sumažinta nuo 16,99 iki 12,99 euro, tad chalatą galima nusipirkti keturiais eurais pigiau.
Tačiau pirkėjas pabandė pažiūrėti, kas slepiasi po akcijos lipduku. Iš smalsumo jis nuplėšė akcijos kainą ir paaiškėjo, kad po ja slepiasi gerokai mažesnė suma, nei nurodyta su akcija. Ant etiketės buvo nurodyta, kad vaikiškas chalatas kainuoja 6,70 euro. Vadinasi, su „nuolaida“ jis beveik dvigubai brangesnis.
Tokį prekybos centro „Rimi“ sukčiavimo atvejį vyras nufilmavo mobiliuoju telefonu ir patalpino socialiniame tinkle „Facebook“. Video pradėjo masiškai plisti.
„Rimi“ atstovai tikina, kad įsivėlė klaida ir tikroji kaina yra ta, kuri buvo pažymėta spalvotu lipduku, patikino, kad prekybos centras tikrai nesinaudoja šventiniu pirkimo vajumi ir specialiai kainų nekelia.
„Iš tiekėjo gavome dalį vaikiškų drabužių (vaikiški chalatai su „Cars“ ir „Mickey Mouse“ personažais) su neteisingai atspausdintomis kainomis etiketėse, tad Lietuvoje užklijavome teisingas. Labai atsiprašome, jeigu užklijuotas lipdukas su teisinga kaina suklaidino pirkėją. Jeigu pažvelgtume į kitus greta kabančius chalatus, jų kainos atspausdintos teisingai – jie kainuoja nuo 14,99 iki 16,99 euro“, – komentavo „Rimi“ Viešųjų ryšių vadovė Giedrė Bielskytė.
Naujausi komentarai