„Kauno autobusų“ vadovas apie būsimus maršrutų pokyčius: matysim, kas gausis

Į Kauno darnaus judumo plano pristatymą, kuris vyko ketvirtadienio vakarą, buvo atvykęs ir „Kauno autobusų“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.

Kauno miesto savivaldybės užsakymu keturių organizacijų atstovų dvejus metus rengė gairės, kurios leistų mažinti automobilių srautus miesto centre, skatinsianti gyventojus naudotis visuomeniniu transportu, bemotorėmis transporto priemonėmis, vaikščioti pėstute.

Svarbus vaidmuo užterštumui mieste mažinti tenka Kauno viešojo transporto sistemos pertvarkai. 

Tam, kad gyventojai kuo mažiau naudotųsi asmeniniais automobiliais ir jų kuo mažiau turėtų, rekomenduojama siekti, kad kelionės autobusais ir troleibusais būtų greitesnės, patogesnės, saugesnės, patrauklesnės.

Plane numatyta, viešasis miesto transportas būtų ne senesnis nei penkerių metų, jam važiuoti būtų labiau pritaikytos miesto gatvės, tai yra, įrengta daug eismo juostų, skirtų vien viešajam transportui, jam sankryžose galiotų pirmenybė.

Apie konkrečius maršrutų, grafikų pokyčius, kurie, akivaizdu, kad yra reikalingi, norint, kad viešasis transportas gyventojų akyse taptų lygiaverčiu konkurentu nuosavam transportui, plane nekalbama. Tai paliekama apsispręsti Kauno miesto savivaldybei ir jos valdomai bendrovei „Kauno autobusai“.

Turėtų būti vieningas tinklas, vieninga bilietavimo sistema, tačiau reikia išspręsti finansines problemas, o jos sunkiausiai sprendžiamos.

M.Grigelis portalui kauno.diena.lt teigė, kad pritariąs plano rengėjų išsakytiems siūlymams, sutinka, kad jie tikrai prisidėtų prie to, kad viešajam transportui pavyktų keleivių sulaukti daugiau, kad pavyktų juos vežti greičiau.

Pasiteiravome, ką vadovas mano apie maršrutų, grafikų pokyčius, ar apie tai jau galvojama. „Tai pagreitintų susisiekimą, kas svarbiausia keleiviams. Visi mes norime greitai nuvažiuoti į darbą, greitai parvažiuoti“, – teigė M. Grigelis. Anot jo, numatytos priemonės palengvintų ir autobusų bei troleibusų vairuotojų dalią.

„Reikia didinti, ir kuo greičiau“, – apie viešojo transporto pravažiuojamumą mieste sakė vadovas. Svarbus aspektas yra ir stotelių, šaligatvių patogumas.

„Manau, kad po metų jau kalbėsime truputį kitaip. Į bendrovę priėmėme asmenį, kuris modeliuos ir planuos viešojo transporto maršrutus. Tikimės išsiugdyti specialistą, kuris su šiuolaikiniais instrumentais, programomis teisingai suplanuos viešojo transporto eismą. Auginsimės specialistą, kokio šiuo metu Kaune nėra“, – kalbėjo M. Grigelis.

„Matysim, kas gausis. [...] Tikiuosi, kad situacija žymiai pagerės“, – pridūrė vadovas.

Jis teigė, kad bendrovės atstovams aktualu žinoti, ką miestas planuoja: „Mūsų žmonės klausosi, teikiame siūlymus savivaldybei“.

Pasiteiravome jo nuomonės dėl plane numatytos Kauno miesto ir rajono viešojo transporto bendrystės. „Mano sena aiški nuomonė: tai turėtų būti vieningas tinklas, vieninga bilietavimo sistema, tačiau reikia išspręsti finansines problemas, o jos sunkiausiai sprendžiamos“, – teigė pašnekovas.

„Esu gyvenęs ir rajone, ir mieste, pakankamai gerai žinau, kad gyvenimas nesibaigia ties balta lenta tiek rajono žmonėms, tiek rajono žmonėms“, – pridūrė M. Grigelis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

www

www portretas
32 marsruto autobusas is Gelezinkelio stoties - Pirmas 6.00 o kitas 7.28 Gal Ringaudose niekas ne givena. Zadejo 18 marsruta pratesti iki Ringaudu. bet Pazadai. pazadai ......

Titas

Titas portretas
Gyvenu prie" Bermudų trikampio'. automobilio neturiu, bet turiu Kleboniškyje sodą. Kad patekčiau į jį, turiu važiuoti į Kauno pilį. Didžiuliai Dainavos ir Kalniečių rajonai neturi normalaus ryšio su Kleboniškiu. Ar tai normalu? Kita problema- pastovus stotelėse pakabintų tvarkaraščių laiko kaitaliojimas iš vakaro vieną laiką rodo internete, kitą randi stotelėje

VARDAS

VARDAS  portretas
Pirmiausia keleiviai yra nesąžiningi važiuoja be bilietų. Per dieną 1 tūkst eurų, o per mėnesį 30 tūkst ir per metus 400 tūkst. Ir tada skaičiuokite kas kaltas. Vairuotojas
VISI KOMENTARAI 57

Galerijos

Daugiau straipsnių