Pereiti į pagrindinį turinį

"Kauno diena" – verslo sėkmei

2015-06-16 11:30
DMN inf.
Benjaminas Žemaitis
Benjaminas Žemaitis / Tomo Raginos nuotr.

Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas Benjaminas Žemaitis dienraštį "Kauno diena" skaito jau daugiau kaip keturis dešimtmečius. Jis mano, kad buvimas miesto ir šalies aktualijų sūkuryje yra sėkmingo verslo dalis.

"Kauno verslui labai reikalinga objektyvi, glausta ir operatyvi informacija apie tai, kas vyksta ekonomikos, įstatymų leidybos srityse, kitose miesto įmonėse", – pokalbio metu B.Žemaitis vardijo miesto dienraščio pranašumus.

– Kaip seniai skaitote "Kauno dieną"? – paklausėme B.Žemaičio.

– Nuolat nuo 1970 m., nes be jos nežinočiau miesto naujienų, įvykių ir aktualijų.

– Nuo kokios skilties pradedate skaityti?

– Nuo pirmojo puslapio.

– Kaip manote, kodėl verslui svarbu sekti ne tik ekonomikos naujienas, bet ir miesto aktualijas?

– Kauno verslui labai reikalinga objektyvi, glausta ir operatyvi informacija apie tai, kas vyksta ekonomikos, įstatymų leidybos srityse, kitose miesto įmonėse. Verslininkams svarbu koncentruotai, be daugžodžiavimo, bet nuolat stebėti ekonomikos pulsą ir aktualijas.

Antra vertus, mes nesame kažkas šalia ar aukščiau kitų. Esame tokie pat kauniečiai, kuriems svarbu, kas vyksta mieste, kokiomis nuotaikomis gyvena bendruomenė, ką planuoja mūsų valdžia, kokį įspūdį susidaro svečiai ar partneriai. Norime, kad Kaune būtų gražiau ir jaukiau gyventi visiems. Todėl kuriame ne tik darbo vietas, bet ir imamės ambicingų projektų miestiečiams.

– Kaip įvardytumėte, ką praranda įmonių atstovai, neskaitydami miesto dienraščio?

– Neskaitydamos dienraščio įmonės paprasčiausiai nežino, kas vyksta už jos kiemo. Izoliacija niekam nieko gera niekada nedavė.

Žinodama miesto aktualijas ir problemas, verslo bendruomenė gali padėti jas spręsti drauge su kitomis bendruomenės grupėmis, imtis socialinės atsakomybės, semtis gerosios patirties, per rūmus diskutuoti su politikais, siekiant geresnių sprendimų miestui. Taip jos pabrėžia savo bendruomeniškumą.

– Ko verslas tikisi iš dienraščio?

– Verslas tikisi kuo daugiau gerų žinių. Viliamės dar daugiau dėmesio verslo tematikai. Pozityvios naujienos apie verslo pasiekimus, kuriamas naujas darbo vietas, sėkmingų verslininkų istorijos padėtų kurti veiklaus, pažangaus ir konkurencingo miesto įvaizdį. Tam pasitarnautų nuolatinė "Kauno dienos" verslo žinių rubrika ar teminis puslapis.

Linkėtume, kad 70-metį šiemet švenčianti "Kauno diena" ir toliau būtų patikimu žinių šaltiniu nacionaliniams žiniasklaidos kanalams, visuomet eitų vienu žingsniu priekyje.
Jungia šimtus įmonių

Šiemet 90-metį švenčiantys Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai vienija daugiau kaip 400 įmonių. Rūmai jungia verslo bendruomenę regioniniu principu ir yra arčiausiai verslo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų