Kauno technikos kolegijos studentai save atrado ir šonaslydyje

  • Teksto dydis:

Noras tobulėti ir augti visiems gerai pažįstamą šonaslydžio entuziastą Paulių Petraitį atvedė į Kauno technikos kolegiją (KTK). Šios pažinties rezultatas – gimusi studentiška, tačiau labai ambicinga komanda, kuri sieks užkariauti ne tik gerbėjų širdis, bet ir užkopti ant aukščiausio podiumo laiptelio.

Naujų narių laukia nuo rugsėjo

„KTK DRIFT TEAM by PPP“ įkūrėjas Kauno technikos kolegijoje (KTK) atsidūrė neatsitiktinai. Jau kurį laiką jaunas inžinierius ieškojo galimybių tobulėti ir auginti žinias, kuriant sportinius automobilius.

Jo radaro epicentre atsidūrė daugiau nei 100-metį inžinierius ruošianti KTK.

„Visada mylėjau autosportą ir šonaslydį. Bėgant metams nusprendžiau ne tik sau ruošti automobilį varžyboms, bet ir padėti kitiems.

Palaipsniui tai išaugo iki idėjos gaminti sportinius automobilius. Nors praktinių žinių turiu sukaupęs išties daug, tačiau nusprendžiau pagilinti ir teoriją, paieškoti bendraminčių, kurie norėtų prisidėti.

Taip mano taikiklyje atsidūrė KTK. Ją pasirinkau ne tik dėl puikių pažįstamų rekomendacijų ir atsiliepimų, bet ir dėl to, kad čia yra „KTK Racing Division“ komanda.

Tai mane įkvėpė sukurti šonaslydžio komandą. Prasitariau apie šią mintį dėstytojai, o ji suorganizavo susitikimą su kolegijos direktoriumi, kuriam mano pasiūlymas patiko.

„Sportasfoto“ nuotr.

Direktorius Nerijus Varnas šiai idėjai pritarė ir labai palaikė. Taip užsidegė žalia šviesa „KTK DRIFT TEAM by PPP“ komandai“, – pirmuosius žingsnius prisimena Paulius.

Šiandien komanda skaičiuoja jau 4-tą veiklos mėnesį. Nors gali pasirodyti, kad tai dar pakankamai trumpas laiko tarpas, tačiau, pasak Pauliaus, darbų padaryta išties nemažai, o ateities planai – ambicingi.

„Komandos veikla prasidėjo gegužės mėnesį. Dabar esame jau septyniese. Turime keturis media atstovus ir tris pilotus. Turime du paruoštus automobilius, o vienas yra vis dar ruošiamas dėl atsiradusių nenumatytų trikdžių tiekimo grandinėse.

Kiekvienam iš pilotų yra numatyti atskiri tikslai. Pavyzdžiui, aš važiuosiu „PRO“ lygoje, o kiti pilotai užims vietas „Semi-Pro“ ir „Street“ lygose.

Visgi, didžiausio komandos augimo tikimės nuo ateinančio rudens. Prasidėjus mokslo metams kviesime KTK studentus prisijungti ir išmėginti save šonaslydyje.

Lauksime tiek pilotų, tiek ir inžinierių. Taip pat galima bus prisijungti ir su savo automobiliu. Tada darbo bus daugiau inžinieriams ir taip visi laimės“, – dėsto P. Petraitis.

Tikslas – įgyti patirties

Pauliaus teigimu, šis sezonas yra neįprastas visiems ir daugumą planų, kaip ir visiems. sujaukė COVID-19 virusas. Pirmosios dvi sezono varžybos jau buvo nukeltos, o kaip bus su kitomis – taip pat neaišku.

„Dėl pasaulinės pandemijos, planavimas tapo tikrai sudėtingu. Iš pradžių galvojome, kad bus vienaip, tačiau viskas keičiasi labai greitai. Todėl šiai dienai siekiame tiesiog sudalyvauti kuo daugiau varžybų, kad visi komandos nariai turėtų kuo daugiau startų ir įgytų, kaip įmanoma, daugiau patirties.

Tikiu šia sporto šaka ir, manau, kad ji tikrai sulauks didelio studentų dėmesio ir ne tik pilotų.

Kita sezoną jau tikrai sieksime ir rezultato. Jis yra būtinas, norint pritraukti rėmėjų, nes vien tik savo investicijomis tikrai ilgai į priekį neisi.

Pavyzdžiui, „Street“ lygoje gali startuoti su bendru 3 tūkst. eurų biudžetu. Vienų varžybų kaina yra apie 300 eurų. Tuo tarpu „PRO“ lygoje vienas etapas jau kainuoja 1400 eurų – tiek reikia vien padangoms, kurių „sudeginama“ iki 20 per dieną. Taip pat įtraukiama ir automobilio paruošimo kaina. Ji dažniausiai prasideda nuo 10 tūkst. eurų. Aš į savo automobilį esu investavęs jau virš 18 tūkst. eurų.

Tiek investavus, labai svarbu išvengti kontaktų, nes net mažiausia klaida tau gali kainuoti labai brangiai. Tad nuo to ir pradėsime dirbti su mūsų komanda“, – sako jis.

Pauliaus teigimu, šonaslydis šiandien išgyvena tikrą pakilimą, tad jaunas sportininkas neabejoja, kad komanda tarp KTK inžinierių bus tikrai populiari.

„Šonaslydis sparčiai populiarėja. Palyginus su tuo metu, kai aš pradėjau prieš 7 metus ir dabar, tai dalyvių kai kur turime dvigubai. Pavyzdžiui, „Street‘e“ būdavo apie 60 dalyvių, o dabar – 120. Mes net nepapuolėme į varžybas, nes tiesiog dalyvių kiekis per didelis. „Semi-Pro“ nuo 40 išaugo iki 70, o „Pro“ nuo 20 iki virš 30 dalyvių.

„Sportasfoto“ nuotr.

Dabar net nelabai ką nustebinsi ir su 700 arklių po variklio dangčių. Taip pat turime ir aukšto meistriškumo sportininkų, tokių kaip Benediktas Čirba ar Andrius Vasiliauskas, kurie turi stiprias komandas ir varžosi jau užsienyje.

Ilgainiui, aišku, toks ir mūsų yra tikslas. Tikiu šia sporto šaka ir, manau, kad ji tikrai sulauks didelio studentų dėmesio ir ne tik pilotų. Šioje komandoje bus tikrai labai stipri ir techninė komanda. Ugdysime aukščiausios kvalifikacijos inžinierius.

Tad tikrai kviečiu prisijungti visus norinčius ir dvejojančius. Jūsų laukiame „KTK DRIFT TEAM by PPP“ komandoje ir Kauno technikos kolegijoje“, – prisijungti kviečia Paulius Petraitis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių