Kauno ženklas – tarptautinio konkurso finale

Kauno miesto turizmo, verslo ir investicijų plėtros bei tarptautinės rinkodaros agentūros "Kaunas IN" prekės ženklas "It‘s Kaunastic" ir jo siūlomi teminiai maršrutai atsidūrė prestižinio konkurso "World Media Awards" finalininkų sąraše.

Kelionių ir turizmo kategorijoje nominuotas Kauno miesto turizmui skirtas prekės ženklas varžosi su tokiais konkurentais kaip Abu Dabio kultūros ir turizmo departamentas ar Australijos valstybine agentūra "Tourism Australia". Tarptautinio konkurso nugalėtojai bus paskelbti rugsėjo 9 d. Londone iškilmingos ceremonijos metu.

ELTA yra skelbusi, kad nemokamų Kauno miesto žemėlapių linija "It‘s Kaunastic" auga ir kviečia į pažintį su Kaunu jau daugiau nei šešerius metus: per šį laiką, teminiai maršrutai spėjo pelnyti ne tik miesto svečių, bet ir pačių kauniečių simpatijas. Iš viso "It’s Kaunastic" teminių žemėlapių sąraše – beveik 30 maršrutų, kurių kiekvieną sukurti padėjo skirtingų sričių ekspertai: istorikai, gidai ar net vietos gyventojai.

Galima sakyti, kad "It‘s Kaunastic" sukurti žemėlapiai jau virto savo gyvenimus gyvenančiais pasakojimais.

"Galima sakyti, kad "It‘s Kaunastic" sukurti žemėlapiai jau virto savo gyvenimus gyvenančiais pasakojimais. O praėjusiais metais popieriniai žemėlapiai žengė dar vieną žingsnį pirmyn – šįkart į skaitmeninę erdvę ir tapo interaktyvūs. Tarkime, apie sporto šakų Kaune istoriją ir pasiekimus pasakojame "Čempionų miesto" maršrute, parengtame padedant krepšinio klubo "Žalgiris" kolektyvui. O maršrutui apie Vilijampolės litvakus ryškių spalvų suteikė šią temą itin giliai išmananti gidė Asia Gutermanaitė. Manome, kad bene didžiausia "It‘s Kaunastic" maršrutų-žemėlapių vertė ir patrauklumas – tai, kad juos pradėjo kurti, pildė, išjautė daug įvairių miestą pažįstančių, jį mylinčių žmonių", – įsitikinęs "Kaunas IN" direktorius Tadas Stankevičius.

Konkursas "World Media Awards" rengiamas geriausioms ir efektyviausioms tų metų tarptautinėms turinio komunikacijos kampanijoms įvertinti. Didelis dėmesys skiriamas tam, kiek reklaminės kampanijos integruoja skirtingas komunikacijos formas, būdus, išnaudoja ir įgalina rinkodaros kanalus bei platformas. Kaip ir kiekvienais metais, šiemet konkursas sulaukė garsių kompanijų bei organizacijų dėmesio iš viso pasaulio – nuo Čilės, Danijos, Vokietijos ar Japonijos iki JAV, Jungtinės Karalystės ar Ispanijos. Iš viso apdovanojimuose išskirta vienuolika kategorijų, kuriose varžosi ne tik miestų ar vietovių, bet ir kitų verslo sektorių kompanijos ir prekės ženklai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

vienu žodžių

vienu žodžių portretas
idiotaiii

Anonimas

Anonimas portretas
Kaunas vienintelis Lietuvos miestas per 5 paskutiniuosius metus laimejas tiek daug tarptautiniu konkursu. Bet korumpuotiems koncervatoriams kartu su iskrypeliais tas labai nepatinka.

Manau ,kad

Manau  ,kad  portretas
,,kaunastic'' tolygu pederastic...
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių