Intensyvūs darbai
Kėdainių tilto statybvietėje – intensyvūs darbai. Čia sunkioji technika formuoja būsimo tilto kontūrus. Matyti, kad tilto statybos jau įžengė ir į Nemuną, tad reikėjo įrengti laikinus pylimus.
„Šiomis dienomis netrūksta veiksmo tarp Užnemunės ir Brastos gatvių – čia vyksta Kėdainių tilto statybos darbai, – skelbė Kauno savivaldybė. – Siekiant užtikrinti sklandų procesą, įrengiamos statybinės aikštelės, technologiniai keliai. Lygiagrečiai pradėti tilto atramų įrengimo darbai, atramų pamatų vietose rengiami bandomieji poliai“.
Svarbus eismo mazgas
Ši jungtis bus viena svarbiausių eismo vietų, kuris leis sumažinti transporto srautus centrinėje Kauno dalyje. Be to, siekiant efektyviai paskirstyti transporto srautus, bus tvarkomos ir Kėdainių tilto prieigos, atsiras naujų eismo valdymo sprendimų.
Prieigose suprojektuotos dvi sankryžos. Brastos g. pusėje – žiedinė dviejų eismo juostų, o Užnemunės g. nepertraukiamą eismą užtikrins viadukas. Abipus šių arterijų numatytos ir triukšmą mažinančios užtvaros.
Transporto srautus matuojantys specialistai tikina, kad toks objektas nuo spūsčių išvaduos Karaliaus Mindaugo prospektą, Šv. Gertrūdos, Birštono ir Jonavos gatves. Skaičiuojama, kad įprastai Šv. Gertrūdos ir Gimnazijos g. sankirtoje per parą pravažiuoja apie 70 tūkst. automobilių. Daugiau kaip pusę jų sudaro būtent tranzitinis transportas.
Dėmesys dviratininkams
Kaip skelbta pradedant statybų darbus, Kėdainių tiltas suprojektuotas vertinant Nemuno upės laivybos kelio (E 41) parametrus, išlaikant žemiausius galimus aukščius, vizualiai ploninant pagrindinę tilto perdangą. Taip siekiama daryti kuo mažesnę įtaką miestovaizdžiui.
Santakos erdvės kontekstas esą lėmė netradicinį architektūrinį sprendimą. Tilto asimetrinė konstrukcija tarsi sklendžia simboliškai pratęsdama upių vagas. Gelžbetonio konstrukcijos centrinė tilto atrama – „sala“ – žymi susiliejančius Nemuno ir Neries vandenis.
Tiltas išsiskirs išvystyta dviračių eismo ir pėsčiųjų promenada su amfiteatru rytinėje pusėje, nuo kurios atsivers Santakos ir Kauno senamiesčio panorama. Tilto projektą parengė „Processoffice“ architektai bendradarbiaujant su „Kelprojekto“ inžinierių komanda.
Kėdainių tiltas Kaune savo ilgiu (417 m) nusileis tik M. K. Čiurlionio (475 m) ir Č. Radzinausko – Lampėdžių (446 m) tiltams. 23,2 m plotyje išsiteks keturios eismo juostos ir pėsčiųjų bei dviračių eismui skirtos zonos.
Naujausi komentarai