Po rekonstrukcijos kelio A1 atkarpa nuo 10-ojo iki 95-ojo kilometro bus galima važiuoti 130 kilometrų per valandą greičiu vasarą ir 110 kilometrų per valandą greičiu žiemą.
„Transporto srautas tarp Vilniaus ir Kauno magistralėje A1 yra didžiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Tad eismo sąlygų pagerinimas ir leistino greičio padidinimas tarp dviejų didžiausių šalies miestų bus svarbus tiek kelionėms Lietuvoje, tiek tarptautinio susisiekimo gerinimui“, – pranešime cituojamas susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
Pasak Kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, kad minėtas kelias galėtų tapti automagistrale, būtina įdiegti saugaus eismo priemones ir atlikti atskirų kelio ruožų rekonstrukciją.
Ruože nuo Vilniaus iki Kauno bus įrengti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų bus įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų.
Taip pat numatytas greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas, pėsčiųjų takų ir perėjų skirtingame lygyje įrengimas, greičio valdymo ir įspėjimo sistemos įrengimas, apšvietimo įrengimas bei kiti darbai.
Apie 42,6 mln. eurų rekonstrukcijos sutartį vykdys du rangovai: „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o „Fegda“ – vieną.
Visiems atliktiems statybos darbams, įskaitant panaudotas medžiagas, priemones bei visas jų sudedamąsias dalis, rangovai įsipareigojo suteikti septynerių metų garantinį terminą.
Automobilių kelių direkcijos duomenimis vidutinis metinis eismo intensyvumas šioje kelio dalyje siekia apie 30 tūkst. automobilių per parą, tuo metu, pavyzdžiui, kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai vidutinis metinis eismo intensyvumas yra apie 21 tūkst. automobilių per parą.
Naujausi komentarai