Projektui pastabų turėjo prekybos centro „Mega“ valdytojais. Tačiau direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas pirmadienį pranešė, kad įstaiga atmetė verslininkų pasiūlytą taikos sutartį.
„Direkcija nesutiko su taikos sutarties pasirašymu, tačiau sutinka pateikti tam tikras deklaracijas, kaip toliau bus plėtojamas šis mazgas iki Sargėnų. Mes nuo visuomenės nieko neslepiame, norime, kad visuomenė patektų ir pas save į namus ir į tą patį prekybos centrą, neiškiriant nė vieno objekto“, – po susitikimo su „Megos“ valdytojos „Baltic shopping centers“ atstovais pas Seimo pirmininką Viktorą Prenckietį pirmadienį žurnalistams sakė V. Andrejevas.
Pagal dabartinius rekonstrukcijos planus, iš magistralės A1 nebus galimybės tiesiogiai patekti ant šalia „Megos“ esančio viaduko, numatomi pokyčiai pablogins susisiekimą su Šilainiais, Vytėnais, Sargėnais. Tai sukėlė suprantamą „Megą“ valdančios bendrovės „Baltic Shopping Centers“ susirūpinimą ir susierzinimą – 2005 metais bendrovė į Vytėnų sankryžos (viaduko) įrengimą investavo apie 4,1 mln. Eurų savo lėšų.
„Baltic Shopping Centers“ kreipėsi į Lietuvos automobilių kelių direkcija, prašydami keisti projektą, tačiau gavo neigiamą atsakymą, todėl kreipėsi į teismą.
Įgyvendinant dabartinį projektą, magistralinio kelio ruožą nuo Biruliškių iki „Megos“ sankryžos numatoma rekonstruoti į aštuonių eismo juostų kelią. Be to, bus pastatytas naujas 2 eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas 4 eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis 2 eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.
Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai.
Naujausi komentarai