Viena lankomiausių miesto vietų – Nemuno sala su joje esančia „Žalgirio“ arena netrukus taps dar didesniu traukos centru, nes joje iškils nacionalinis mokslo ir inovacijų centras „Mokslo sala“ bei M. K. Čiurlionio koncertų centras, planuojamas ir daugiafunkcinis vandens sporto centras su olimpinio dydžio baseinu.
Naudojantis visuomeniniu transportu vienas patogiausių būdų patekti į Nemuno salą yra tiltu iš S.Daukanto gatvės. Tam prieš tai būtina kirsti Kęstučio gatvę.
Pagal šiuo metu galiojančius reikalavimus bus rekonstruotos visos reguliuojamos sankryžos, taip pat įrengta nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja greta Muzikinio teatro.
Perėja per Kęstučio g. ties S.Daukanto g. bus dar judresnė ir tuomet, kai bus baigtas statyti „Magnum“ verslo centras prie „Akropolio“.
Viena bėdų, su kuria susiduria regėjimo negalią turintys žmonės, minėtoje vietoje bandantys pereiti gatvę – reguliuojama pėsčiųjų perėja neturi garsinio signalo, tad sunku orientuotis, kada leidžiama eiti, kada ne. Pasikliauti ausimis ne visada geras sprendimas, nes, pavyzdžiui, elektriniai automobiliai juda be didesnio garso.
Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras teigė, kad situacija pasikeis, kai kitais metais bus imtasi Kęstučio g. rekonstrukcijos, kai visa gatvė ir jos prieigos bus pertvarkomos iš eilės.
„Pagal šiuo metu galiojančius reikalavimus bus rekonstruotos visos reguliuojamos sankryžos, taip pat įrengta nauja reguliuojama pėsčiųjų perėja greta Muzikinio teatro“, – kalbėjo P.Keras.
Jis dėstė, kad rekonstruojant senuosius ar įrengiant naujus šviesoforus mieste visada įrengiamas ir garsinis signalas regos negalią turintiems žmonėms.
„Iš šiuo metu eksploatuojamų 130 reguliuojamų sankryžų bei pėsčiųjų perėjų, daugiau nei 90 yra įrengtas garsinis signalas silpnaregiams. Likusiuose šviesoforuose garsinį signalą planuojama įrengti artimiausiu metu juos rekonstruojant. Neskirstome šviesoforų į svarbesnius ar mažiau svarbius, bet sieksime, kad garsinis signalas silpnaregiams būtų visose miesto reguliuojamose sankryžose ir perėjose“, – aiškino P.Keras.
Šiais metais atliekama lygiagrečios Kęstučio g. K.Donelaičio g. rekonstrukcija, taip pat tęsiama tarp šių gatvių esančios Laisvės alėjos tvarkymo iš esmės darbai.
Naujausi komentarai