Pereiti į pagrindinį turinį

Krauju aplaistytoje sankryžoje mirtinai reikia šviesoforo

2014-02-05 16:15

Po praėjusią savaitę Kaune, A.Juozapavičiaus pr., įvykusios skaudžios avarijos, per kurią žuvo jaunas vyras, o mergina buvo sunkiai sužalota, kauniečiai garsiai prabilo – kodėl nelaimės metu sankryžoje neveikė šviesoforas? Gal tai būtų išgelbėję 23-ejų metų vaikino gyvybę?

Po praėjusią savaitę Kaune, A.Juozapavičiaus pr., įvykusios skaudžios avarijos, per kurią žuvo jaunas vyras, o mergina buvo sunkiai sužalota, kauniečiai garsiai prabilo – kodėl nelaimės metu sankryžoje neveikė šviesoforas? Gal tai būtų išgelbėję 23-ejų metų vaikino gyvybę?

Tebegydoma Kauno klinikose

Praėjus beveik savaitei po nelaimės portalas kaunodiena.lt pasidomėjo, ar policijai jau aiškios visos avarijos aplinkybės ir kas kaltas dėl vaikino žūties.

„Karaliaus Mindaugo pr. važiavęs automobilis „Opel Astra“ suko į kairę, link geležinkelio stoties. Tuo metu nuo A. Juozapavičiaus pr. tiesiai važiavo „Mercedes E280“. Pirminiais duomenimis, prie vairo sėdėjusi 24 metų mergina G. L. nepraleido tiesiai važiavusio automobilio, todėl įvyko nelaimė“, – aiškino Kauno kelių policijos valdybos Nusikalstamų veikų eismo saugumui tyrimo skyriaus viršininkas Georgijus Savickis.

Pareigūnas patikino, kad šiandien dar negali tiksliai pasakyti, kas kaltas. „Tai labai skaudus įvykis, nes žuvo žmogus, todėl reikia kruopščiai išanalizuoti visus duomenis. Tyrimas užtruks kelis mėnesius, tik tada bus galima pasakyti visas avarijos aplinkybes“, – kalbėjo G. Savickis.  

Po avarijos medikai jau nebegalėjo padėti „Opel“ automobiliu važiavusiam vaikinui E. M. – jis žuvo vietoje, tačiau metais vyresnė mergina G. L. išgyveno.

„Mergina buvo gydoma Intensyvios terapijos skyriuje, bet po kelių dienų perkelta į Chirurgijos skyrių. Šiandien jos būklė stabili“, – portalui kaunodiena.lt sakė Kauno klinikų atstovė spaudai Milda Dambrauskienė.

Greičio rodyklė pasislinko?

Iškart po avarijos pasirodė pranešimų, kad „Opel“ važiavo milžinišku greičiu, tačiau policija tokią galimybę atmeta.

„Greičio rodyklė buvo sustojusi ties 135-140 km/h padala“, – patvirtino G. Savickis, tačiau užtikrino, kad neįmanoma tokiu greičiu važiuoti posūkyje, tikriausiai rodyklė pasislinko nuo stipraus smūgio.

Jo teigimu, skaudžių avarijų šioje sankryžoje įvyksta retokai, tačiau techniniai įvykiai dažni.

„Piko metu šioje sankryžoje tikrai gana sudėtinga iš Karaliaus Mindaugo pr. pasukti į kairę, bet nesvarbu, kokia sankryža, reikia saugiai vairuoti ir pavyks išvengti avarijų“, – patarimus dalijo pareigūnas.

Žada rekonstruoti sankryžą

Portalo kaunodiena.lt žurnalistai, pasidomėję, kodėl po M. K. Čiurlionio tiltu tą vakarą neveikė šviesoforas, sužinojo, kad jis niekada neveikia.

„Šis šviesoforas ir negali veikti. Jis buvo įrengtas M. K. Čiurlionio tilto statybų metu, net ir gatvių konfigūracija tuomet buvo kitokia. Jis tik mirksi, tai įspėjamasis šviesoforas, jo paskirtis nėra reguliuoti eismą“, – aiškino Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Anot P. Kero, 2012 m. buvo parengtas šviesoforinės sankryžos po M. K. Čiurlionio tiltu rekonstrukcijos techninis projektas, bet jo įgyvendinimui vis nėra pinigų.

„Ši sankryža jau seniai yra prioritetinių darbų sąrašo viršuje. Esame sau išsikėlę tikslą – iki tol, kol bus atidarytas Panemunės tiltas, sankryžą rekonstruoti ir įrengti šviesoforus“, – kalbėjo P. Keras.

Šių metų biudžete šiai sankryžai pinigų neatsirado. „Planuojame kitąmet pradėti darbus, bet bijome prisižadėti, – apgailestavo valdininkas. – Ši skaudi avarija tik primena, kad sankryža – nesaugi“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų