Liepą žadamas pradėti Laisvės alėjos pertvarkymas krepšinio gerbėjų netrikdys – nuspręsta statybos darbus vykdyti ten, kur pėsčiųjų srautai mažiausi.
Atsižvelgus į rugsėjį Kaune vyksiantį Europos vyrų krepšinio čempionatą, nuspręsta Laisvės alėjos rekonstrukciją pradėti ne nuo Vilniaus gatvės pusės, kaip buvo planuota anksčiau, bet nuo priešingo galo – sankirtos su Trakų gatve.
„Pasitarėme, kad pradėsime nuo ano galo, kad nebūtų sutrikdytas pėsčiųjų eismas centrinėje miesto dalyje. Tame gale – mažiausias judėjimas“, - argumentavo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis. Šis alėjos pertvarkymo etapas su planuojama Parodos gatvės rekonstrukcija nesusijęs.
Ateityje Laisvės alėjos rekonstrukcija tęsis link Senamiesčio. Laisvės alėjos techninis projektas suskirstytas į šešis etapus, kurie nepriklausomi vienas nuo kito.
Vienas projekto autorių architektas Šarūnas Kiaunė apie planus pradėti rekonstrukciją nuo priešingo galo sužinojo iš „Kauno dienos“. Pasak jo, darbus nuo šeštojo etapo kliūčių nebus. Architekto vertinimu, tai pats lengviausias etapas iš visų šešių.
„Apšilimui – pats tas“, - mano Š.Kiaunė. Planuota rekonstrukcijos pradžia nuo Senamiesčio pusės iki Centrinio pašto būtų buvusi kur kas sudėtingesnė. Mat numatyta ne tik dangą keisti, bet ir pertvarkyti Savanorių prospekto, Šv. Gertrūdos ir E.Ožeškienės gatvių sankryžą.
Tarpsnyje nuo Trakų gatvės iki Vytauto prospekto planuojama pakeisti pėsčiųjų zonos, šaligatvių bei važiuojamosios dalies dangas, nutiesti „konkės“ (simbolinio arklių tramvajaus) bėgius. Ties posūkiu į Trakų gatvę bus įrengtas „konkės“ apsisukimo žiedas.
Taip pat žadama pastatyti naujų suoliukų, atnaujinti inžinerinius tinklus. Prieš kelerius metus pastatyti šviestuvai išliks.
Miesto savivaldybė žada sutrumpinti Laisvės alėjos rekonstrukcijos statybos rangovo konkurso procedūrą, todėl paskelbė išankstinį skelbimą apie šį konkursą. Vėliau, kai bus skelbiamas konkursas, bus galima vienu mėnesiu sutrumpinti pasiūlymų rengimo trukmę.
Išankstinio Laisvės alėjos rekonstrukcijos darbų konkurso vertė - iki 72 mln. litų. Pirmiesiems darbams, suplanuotiems pradėti liepos mėnesį, reikės maždaug 5 mln. litų. Šią sumą tikimasi gauti iš Lietuvos automobilių kelių direkcijos.
Naujausi komentarai