Laivas „Medūza“ virs metalo laužo krūva

Laivas „Medūza“ virs metalo laužo krūva

2009-06-22 19:48
Laivas „Medūza“ virs metalo laužo krūva
Laivas „Medūza“ virs metalo laužo krūva / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Ant vandens netoli Vytauto bažnyčios plūduriavęs, nemažai lankytojų sulaukdavęs, o vėliau pradėjęs skęsti laivas-restoranas „Medūza“ netrukus virs metalo laužo krūva.

Nelaimėlio savininkai - bendrovė „Galinta ir partneriai“ - nusprendė prieš kelerius metus garsėjusį laivą parduoti bendrovei „Antrinės žaliavos“, kurios darbininkai ir supjaustys laivą.

Kaip pasakojo bendrovės "Galinta ir partneriai" advokatė Žydruolė Glebavičiūtė, dėl šio laivo bendrovė ne vienus metus sugaišo teismuose. Bendrovės ieškinys draudimo kompanijai „PZU Lietuva“ keliavo po teismus, kol buvo patenkintas. Draudikai nenorėjo laikyti laivą ištikusios avarijos draudiminiu įvykiu,  tuo tarpu laivo savininkai manė kitaip.

Šių metų pradžioje Lietuvos Aukščiausiasis teismas paliko galioti Apeliacinio teismo sprendimą, kuris bylą buvo išnagrinėjęs bendrovės „Galinta ir partneriai“ naudai. „PZU Lietuva“ jai pervedė per 600 tūkst. litų siekiančią draudimo išmoką, delspinigius ir teismo išlaidas.

„Mes laikėmės pozicijos, kad „Medūza“ nuskendo dėl kieto daikto, kuris išmušė tą skylę laivo dugne“, - paaiškino bendrovės advokatė.

Po teismų „Galinta ir partneriai“ nusprendė, kad laivas niekam nebetinkamas ir nutarė parduoti kaip metalo laužą.

„Nieko kito ir neplanavome su tuo laivu daryti, antradienį nuo 8 val. ryto darbininkai pradės jį pjaustyti. Kai baigs darbus, suskaičiuos, kiek to laužo buvo, ir sumokės mums“, - pridūrė advokatė.

Šį laivą bendrovė „Galinta ir partneriai“ buvo išnuomojusi bendrovei „Pramogų planeta“, kuri ir įkūrė restoraną „Medūza”. Jis pagal Algimanto Kančo projektą rekonstruotame laive pradėjo veikti 2002 metų pradžioje. 2004 metų gruodžio pradžioje laivas pradėjo grimzti, netrukus jis buvo nutemptas į Vilijampolėje esantį uostą.

„Tas laivas ne vienus metus Kauno žiemos uosto akvatorijoje stovėjo. Pirmadienį mūsų paprašė nubuksyruoti jį į prieplauką H. Ir O.Minkovskių gatvėje, kur laivas ir bus išmontuotas. Tai tikrai paskutinė „Medūzos“ kelionė, trukusi 3 valandas“, - pasakojo Vidaus vandens kelių direkcijos gamybos direktorius Mindaugas Šimkūnas. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų