Lipdukų manija: miestiečiai išsidalijo rankšluosčius Pereiti į pagrindinį turinį

Lipdukų manija: miestiečiai išsidalijo rankšluosčius

2009-08-20 16:30
Lipdukų manija: miestiečiai išsidalijo rankšluosčius
Lipdukų manija: miestiečiai išsidalijo rankšluosčius / "Maximos" nuotr.

Lipdukai išdalinti, o iš prekybos centrų iškeliavo arba vis dar tebekeliauja rankšluosčiai, vonios kilimėliai ir chalatai. Prekybininkai trina rankomis - tikslas pasiektas.

Visuotinė lipdukų liga

„Iki 25 litų jums trūksta keliolikos centų. Pirksite ką nors?“ - išgirdę šį kasininkės klausimą, prieš gerą mėnesį „Rimi“ ir „Maxima“ parduotuvių lankytojai akimirksniu ant judančio takelio guldydavo loterijos bilietus, šokolado plyteles, degtukų dėžutes arba kitas smulkias prekes.

Viskas vardan lipduko, kurį prekybos centrų darbuotojos plėšdavo visiem pirkėjams perkopusiems minėtą sumą. Iš piniginės trauki 50 litų - gauni du lipdukus. Už šimtinę - visus keturis.

„Vienas lipdukas kišenėje, kitas guli rankinės dugne - pagavau azartą rinkti. Šiaip ar taip į parduotuvę einu kiekvieną dieną, pamaniau, kad už tai dar ir rankšluostį gausiu“, - apie visuotinę lipdukų karštinę kalbėjo kaunietė Birutė.

Moteris neslėpė, besimėtančius lipdukus lentynose ir ant stalų matė ne pas vieną savo draugę ir giminaitį. Neretai tarp renkančiųjų vykdavo ir savotiški mainai - duodi „Rimi“ lipduką, o už jį gauni „Maximos“. „Vienas lipdukas įkainotas 25 litais. Už 40 lipdukų sumokėjau ne mažiau tūkstančio. Kai pagalvoji - pusė algos“, - skaičiavo pedagoge dirbanti Birutė.

Užpildė kelis rinkinius

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse šalia buitinių, maisto, laisvalaikio ir kitų prekių, lentynos su „Fores“ ir „Bears“ kolekcijos rankšluosčių ir chalatų pakuotėmis atsirado kovo mėnesio pabaigoje.

Kelias iš siūlomų prekių, pateikus lipdukais išklijuotą skrajutę, čia buvo galima įsigyti už simbolinį vieno cento mokestį. Svajojantys apie naują chalatą sau arba savo atžalai, atitinkamai turėjo sumokėti 39,99 lito arba 59,99 lito. Iš lentynos traukiantys vonios kilimėlį arba didesnių matmenų rankšluostį piniginėje ieškojo dešimtinės.

„Maximos“ parduotuvėse lipdukai buvo dalijami iki liepos 26 d. Užpildytas knygeles iškeisti į akcijos prekes miestiečiai galėjo iki rugpjūčio 16 d.

Birutė su užpildytomis knygelėmis vienoje iš parduotuvių pasirodė likus dviem dienoms iki akcijos pabaigos ir liko nustebusi. „Praėjusiais metais taip pat susivėlinau, todėl vietoje išsvajotos keptuvės, turėjau tenkintis mažu puodu. Maniau ir dabar liksiu nieko nepešusi“, - prasitarė kaunietė, tris „Maximos“ knygeles iškeitusi į tris rankšluosčius.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, akcijos metu buvo išdalinta 50 mln. lipdukų. „Net 80 proc. jų sugrįžo. Vadinasi, tokia dalimi lipdukų buvo pasinaudota, atsiimant prekes“, - džiaugėsi „Maxima“ atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė, pridūrusi, kad akcijos pradžioje užsakytų prizų skaičių vėliau teko padidinti net kelis kartus.

Iš viso už lipdukus atsiimta 1 mln. vienetų akcijos gaminių. Statistiškai kiekviena Lietuvos šeima gavo nors po vieną akcijos prekę. „Aktyviausios akcijos dalyvės - moterys. Jos neretai surinkdavo po tris arba keturis lipdukų komplektus, todėl  akcijos prekėmis aprūpino visą šeimą“, - šyptelėjo R.Saulytė.

Bus daugiau programų

Šiais metais kovo pradžioje „Rimi Lietuva“ jau penktą kartą paskelbė lojalumo programą, kurios metu pirkėjai už surinktus akcijos lipdukus galėjo gauti nemokamai arba su didele nuolaida įsigyti „Villeroy&Boch“ rankšluosčius ir kitus vonios aksesuarus.

Lipdukų dalijimo laikas jau baigėsi, tačiau rankšluosčius arba vonios kilimėlius miestiečiai gali atsiimti iki rugpjūčio pabaigos.

„Ši akcija savo populiarumu nenusileido kitoms, kai dalijome indus arba įrankius“, - tikino „Rimi Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.

Pasak jos, panašių lojalumo programų metu populiariausios prekės yra tos, už kurias nereikia mokėti, tačiau pasitaiko ir išimčių.

„Šios akcijos metu paaiškėjo, kad pirkėjams labai patinka vonios kilimėliai. Ir visai nesvarbu, kad už juos reikėjo primokėti“, - pasakojo R.Juodkienė.

Praėjusiais metais „Rimi“ prekybos centrų lankytojai iš lentynų mieliau ėmė ne nemokamas šampano, o vyno taures, už kurias taip pat reikėjo papildomai sumokėti.

Rugsėjo 22 d. visose „Rimi“ parduotuvėse prasidės naujoji lojalumo akcija. Tačiau kol kas jos detalių R.Juodkienė nenorėjo atskleisti.

Prekybos centrų akcijų lietus:

Pirmoji „Rimi Lietuva“ lojalumo programa startavo 2007 m. vasario viduryje. Jos metu prekybos centrų pirkėjai galėjo nemokamai gauti arba su didele nuolaida įsigyti aukštos kokybės stiklinių puodų „Pyrex“.

2008 m. „Rimi Lietuva“ savo klientams už lipdukus pasiūlė porcelianinių pietų stalo indų ir stalo įrankių bei peilių rinkinius.

Tais pačiais metais už surinktus lipdukus „Maximos“ parduotuvėse pirkėjai galėjo atsiimti „Chick“ puodus ir keptuves. Tąkart vienas lipdukas jiems buvo duodamas perkant prekių ne mažiau nei už 50 lt.

2009 m. pradžioje lipdukus savo pirkėjams dalijo prekybos tinklas „Iki“, siūlantis su nuolaida įsigyti keptuvių. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra