„Gardėsio“ prekės ženklo produkciją siūlanti bendrovė rinkoje žinoma dėl inovatyvių sprendimų ir netradicinio bei kūrybiško požiūrio į duoną. Pasak „Fazer Bakery Baltic“ generalinio direktoriaus Mindaugo Snarskio, kurti inovacijas skatina ne tik kintanti verslo aplinka, bet ir smalsūs kauniečiai – kepyklos darbuotojai.
„Duona dažnai suvokiama kaip tradicinis gaminys, kuriame naujovėms vietos yra nedaug. Todėl „Fazer Lietuva“ kepyklai du kartus iš eilės būti pripažintai inovatyviausia – tai didžiulis pasiekimas“, – džiaugiasi M.Snarskis.
Anot jo, „Fazer Lietuva“ kepykloje net ir į tradicinį gaminį stengiamasi pažiūrėti kitaip. Pavyzdžiui, įmonės „Daržovinėse duonose“ trečdalį sudėties sudaro daržovės, kurios pakeitė dalį miltų, o kvietinėje duonoje su kefyru sujungti du tradiciniai ingredientai sukūrė išskirtinį produktą.
„Situacija duonos rinkoje keičiasi: vartotojas ieško netradicinių duonos formų, gaminių su sveikatai palankiais priedais. Keičiantis duonos vartojimo įpročiams atsiranda palanki galimybė pristatyti inovatyvius ir netradicinius gaminius. Duona jau seniai nebe tik konservatyvaus ir tradiciško pirkėjo krepšelio dalis. Duona – tai modernaus, savo sveikata besirūpinančio žmogaus kasdienis produktas, be kurio neįsivaizduojamas ne tik pusryčių stalas. Ši vizija yra vienas pagrindinių mūsų įmonės inovacijas skatinančių variklių“, – teigia M.Snarskis.
Keičiasi miestas, keičiasi ir įmonė
Įmonės generalinis direktorius teigia, kad tai, jog „Fazer Lietuva“ kepykla yra įsikūrusi Kaune – geras sutapimas. Kaunas ilgai buvo tradiciškas, tačiau dabar jis auga, keičiasi ir laisvėja, o kartu su juo laisvėja ir drąsėja verslo aplinka, padedanti įmonei tobulinti modernius sprendimus.
„Kiekvienai įmonei labai svarbi miesto, kuriame ji gyvuoja, verslo aplinka ir sąlygos. Manau, kad besikeičiantis Kauno veidas atspindi ir mūsų kepyklos pokyčius – keliaujame link modernesnio, inovatyvesnio ir kūrybiškesnio identiteto, kuris būdingas tiek atgimstančiam miestui, tiek ir mūsų verslui“, – komentuoja M.Snarskis.
Anot jo, Kaunas visada turėjo geografinio centro pranašumą, tačiau dabar atsiranda ir kitų, infrastruktūrinių, pranašumų. Kartu tai miestas, kuriame labai daug studentijos, – vienoje vietoje sukaupti intelektiniai gebėjimai leidžia kurti ir vystyti naujas idėjas.
Kaunas tai miestas, kuriame vienoje vietoje sukaupti intelektiniai gebėjimai leidžia kurti ir vystyti naujas idėjas.
Variklis – įmonės darbuotojai
Kepyklos generalinis direktorius pabrėžia, kad įmonės pripažinimo bei laimėjimų nebūtų be įmonės darbuotojų ir džiaugiasi, kad „Fazer Lietuva“ dirba smalsūs žmonės, kuriuos uždega naujienos.
„Mes suprantame, kad visos naujovės tikrai nebus sėkmingos, todėl tiek sau, tiek pas mus dirbantiems žmonėms suteikiame galimybę klysti. Nesėkmės atveju nestatome ant ešafoto – pasimokome iš savo klaidų ir greitai einame toliau. Esame dinamiški. Todėl žmonės, kurie mėgsta dinamiką, mėgsta judėjimą, jie eina kartu su mumis“, – apie įmonės kultūrą pasakoja M.Snarskis.
Inovacijos „Fazer Lietuva“ kepykloje visada randa sinergiją su tradiciniais procesais. Čia kepama duona su natūraliu raugu, naudojamos kitos tradicinės receptūros. Viena vertus, tai prideda rankų darbo. Kita vertus, žmogaus rankų prisilietimas – tai tik dar vienas kūrybos procesas, kuris kiekvieną kepalą padaro išskirtinį.
„Man, kaip įmonės vadovui, didžiausias komplimentas, kai svečiai, mūsų gamybos ceche pamatę dirbančius žmones, sako – jūsų darbuotojų akys tiesiog dega. Jeigu žmogus gerai jaučiasi atlikdamas savo darbą, tai jis yra ir darbingesnis ir, žinoma, kūrybiškesnis“, – teigia M.Snarskis.
Kauno kepyklos generalinis direktorius neslepia, kad šiandien susirasti darbuotojų sudėtinga. Emigracija, didėjanti konkurencija darbo rinkoje – tai tik keletas iššūkių, kurie įmonės neaplenkia. „Vis dėlto tikrai buvo ne vienas ir ne du atvejai, kai žmonės po kažkurio laiko – metų ar dvejų – grįžta iš emigracijos. Ir grįžta ne tik į savo šeimą, savo miestą, bet ir įmonę, kurioje dirbo. Manau, kad tai didelis pranašumas, jog darbuotojai neuždaro mūsų kepyklos durų visam laikui“, – teigia M.Snarskis.
Kūrybiškos iniciatyvos Kaunui
„Fazer Lietuva“ aktyvūs Kauno miesto bendruomenėje: įmonė ne vienus metus buria kauniečius ir kviečia juos į netradicinius renginius ar iniciatyvas. Jie vieni pirmųjų pradėjo organizuoti dabar labai populiarius piknikus, taip pat masinius bėgimus, skirtus Kauno miesto gyventojams ir svečiams.
Pirmą kartą dar 2012 m. organizuotas kauniečių bėgimas „Bėk už Kauną su Gardėsiu“ kasmet sulaukdavo daugiau nei 1 tūkst. bėgikų, o „Kauniečių piknikas“ buvo dar populiaresnis – čia apsilankydavo daugiau nei 2 tūkst. vasarą išlydėti trokštančių žmonių.
„Fazer Lietuva“ jau kelerius metus iš eilės remia ir festivalį „Kaunas Jazz“, o 120 metų „Fazer“ grupės įkūrimo jubiliejaus proga miestui padovanojo „Džiaugsmo kelią“ – unikalų maršrutą, atveriantį penkias neatrastas, išskirtines Kauno vietas, kurių nėra lankomų miesto objektų sąraše.
Naujausi komentarai