Problemos dėl vamzdžių
Kai namas senas, negali tikėtis, kad viskas veiks kaip šveicariškas laikrodukas – sistema dyla, vis išlenda kokių nors bėdų. Savanorių prospekto 39-ojo namo gyventojai pasakojo, kad jų name prasidėjo problemos, susijusios su vamzdynais – tai nešilo radiatoriai, tai kažkur prakiuro ir ėmė kapsėti vanduo.
Dažnai kaimynai atlikdavo tik kosmetinį remontą, bet šį kartą nusprendė, jog reikia sutvarkyti sistemą iš esmės ir tikrai neprašovė. Kad visa sistema būtų sutvarkyta vienu metu, o ne kiekvieno kaimyno atskirai, gyventojai kreipėsi į namo administratorių "Kauno centro būstą". Jis pasirūpino, kad darbai vyktų sklandžiai.
"Rūsyje buvo trūkę šilumos vamzdžiai. Kol darbininkai juos tvarkė, namo vadybininkas Vytautas ateidavo, prižiūrėdavo, kaip viskas vyksta. Po maždaug savaitės dar kitoje vietoje radome, kad bėga, tai vėl ėjo ir rūpinosi, – pasakojo namo gyventoja Vytautė Nešukaitytė. – Pas mane radiatoriai nešilo, tai tarėmės, gal reikės pakeisti tokį vandens varikliuką, tai po to bandė, žiūrėjo, ar šyla. Iki tol gyventojai patys kažkiek remontuodavo, bet kitur išlįsdavo gedimų. Dabar viskas puikai veikia."
Būtina padėkoti
Moteris neabejoja, kad sename name vėl gali kokių nors gedimų išlįsti, tačiau tiek ji, tiek jos kaimynai dėl to nesibaimina. Jie įsitikinę, kad "Kauno centro būsto" vadybininkas Vytautas jų nenuvils. Pasak V.Nešukaitytės, šiuo vadybininku patenkinti visi namo gyventojai, todėl nori tiesiog padėkoti už gerai atliktus darbus ir paaukotą laiką.
"Vytautas labai malonus ir komunikabilus vyrukas, visada ateina, viską supranta. Dabar, kai taisė tuos vamzdžius, jis net po kelis kartus per dieną ateidavo. Kai nėra name problemų, mes jo neterorizuojame, bet jei reikia, mes jį pakviečiame ir jis ateina. Visi juo patenkinti, nors Vytautas neseniai mūsų namą prižiūri. Manau, kad už gerai atliekamus darbus visada reikia padėkoti, o Vytautas tikrai vertas padėkos", – nuomonę išsakė namo gyventoja.
V.Nešukaitytė pasakojo, kad net namo komendantas vadybininką Vytautėliu vadina, nes šis vyrukas visiems kaimynams tapo savas. Moteris nieko nelaukdama pridūrė, jog gyventojai įsitikinę, kad "Kauno centro būsto" vadybininkas turėtų būti paskatintas ir pinigine išraiška.
"Parašykite rimtą padėką, kad visi namo gyventojai yra juo patenkinti. Gal skirs Vytautui premiją, nes jauniems žmonėms reikia pinigų" – paragino moteris.
Svarbu bendrauti
Daugiabučius namus prižiūrinčios bendrovės "Kauno centro būsto" direktorė Jurgita Jurevičiūtė-Balčiūnaitienė prisipažino, kad padėkų lietuviai nėra linkę dalyti, bet jų daugėja. Kiekvienas ištartas geras žodis paskatina judėti į priekį.
Vadovė pastebėjo, kad vien namus prižiūrinčių vadybininkų pastangų nepakanka. Norint pasiekti geriausius susitarimus, reikalinga abipusė namo administratorių ir gyventojų pagalba. Savanorių pr. 39-ojo namo atveju gyventojų iniciatyva ir bendradarbiavimas labai pagerino šildymo sistemos būklę. Norint pakeisti šildymo vamzdžius, teko ardyti pirmo aukšto patalpų grindis. Administratoriaus darbas buvo ne tik tarpininkauti tarp pačių gyventojų, bet ir rasti darbus atliksiančius savo srities profesionalūs, kurie kokybiškai pašalintų sistemos gedimus.
"Ryšys, koks užsimezga tarp vadybininko ir kliento, yra nepakeičiamas, nes tik kartu bendradarbiaudami galime pasiekti puikių rezultatų. Gyventojai yra namo šeimininkai, o administratorius padeda sujungti juos į visumą ir suderinti reikalingus darbus tam, kad namo kokybė tik gerėtų", – sakė "Kauno centro būsto" vadovė.
Naujausi komentarai