Gyvenimo negandų prispaustas, bet be žalingų įpročių vyras pasakojo jau esąs pensinio amžiaus.
Norint gauti pensiją būtina deklaruoti gyvenamąją vietą. Laimei, jam pavyko prisiregistruoti, kaip nurodė, prie Šančių seniūnijos. Jis dėkingas, kad specialistai tą greitai sutvarkė, tačiau tik metams. Po to vėl reikėjo kreiptis pakartotinai, tačiau apie tai jis sužinojo tik tada, kai negavęs pensijos ėmė aiškintis, kas nutiko.
Pasirodo, kad pensija jam buvo mokama dar kelis mėnesius, tačiau vėliau mokėjimas nutrauktas. Kaip specialistai jį turėjo įspėti, kad baigėsi terminas? Žmogus telefono neturi, elektroniniu paštu nesinaudoja. Popierinį laišką irgi nežinia, kur siųsti, kad gautų.
Dėl nebemokamos pensijos jis bandė kreiptis į „Sodrą“. Tačiau čia, kaip perspėjama, priimama tik su išankstine registracija. „Sodros“ interneto svetainėje nurodoma, kad galima užsiregistruoti internetu arba telefonu. Trumpasis numeris – mokamas. Apie galimybę stoti į gyvą eilę – neužsimenama. Laimei, „Sodros“ darbuotojos vyrą priėmė ir be registracijos, tačiau kaip apie gyvos eilės galimybę susivokti kuklesniam mirtingajam?
„Rekomenduojame iš anksto užsirašyti konsultacijai „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose, kadangi tai leidžia darbuotojams efektyviau planuoti darbą, o lankytojams sutaupo laiko, nes nereikia priėmimo laukti eilėje. Ši tvarka galioja kelerius metus – pandemijos metu taip užtikrinome gyventojų ir mūsų darbuotojų saugumą“, – portalui kauno.diena.lt teigė „Sodros“ Komunikacijos skyriaus patarėja Malgožata Kozič.
Ji nurodė, kad registruotis vizitui galima užpildžius registracijos formą „Sodros“ internetiniame puslapyje www.sodra.lt/registracija, taip pat paskambinus telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883. Kiekvienas klientas, užsiregistravęs konsultacijai, gauna patvirtinimą ir bilieto numerį su tiksliu apsilankymo laiku.
„Žinoma, dalis žmonių, ypač vyresnio amžiaus, nežino apie būtinybę priėmimui registruotis iš anksto. Daliai klientų prireikia skubių paslaugų. Tokie žmonės yra aptarnaujami be išankstinės registracijos, tačiau, jei tuo metu skyriuje yra iš anksto užsiregistravusių klientų, jiems yra teikiama pirmenybė ir be užrašymo atvykęs žmogus paprašomas palaukti apie 15-30 minučių. Jei žmogus nenusiteikęs laukti, jam pasiūloma užsiregistruoti kitam laikui. Dažniausiai patys darbuotojai padeda pasirinkti kitą žmogui patogų laiką ir jį užregistruoja“, – teigė atstovė.
Visoje Lietuvoje „Sodros“ klientų aptarnavimo skyriuose kasdien aptarnaujama vidutiniškai po 1600 žmonių, apie 600 iš jų – atvykę be išankstinės registracijos. „Šiuo metu, baigiantis įtraukimo į pensijų kaupimą terminui, sulaukiame daugiau gyvos konsultacijos pageidaujančių klientų – iš viso apie 300 žmonių per dieną daugiau visoje Lietuvoje“, – skaičiavo M. Kozič.
Ji atkreipė dėmesį, kad vis dėlto klientų aptarnavimo skyriuose nėra eilių išankstinei registracijai, pavyzdžiui, priėmimui į Kauno priimamuosius galima rasti vietų rytdienai ar bet kuriai kitai šios arba kitos savaitės dienai ir galima lengvai pasirinkti artimiausią patogų terminą.
Be to, visas „Sodros“ paslaugas galima gauti nuotoliniu būdu, prisijungus prie asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui, o asmeninę konsultaciją – paskambinus informacijos centro telefonu 1883 arba (+370) 5 250 0883.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai