Bus ieškoma Marvelės krovinių uosto koncesininko Pereiti į pagrindinį turinį

Bus ieškoma Marvelės krovinių uosto koncesininko

2015-02-06 15:04
BNS inf.

Marvelės krovinių uostui Kaune netrukus bus pradėta ieškoti koncesininko, kuris už 11 mln. eurų įrengtų ir 25 metus valdytų uostą, rūpintųsi kroviniais ir jų pristatymu užsakovams.

Bus ieškoma Marvelės krovinių uosto koncesininko
Bus ieškoma Marvelės krovinių uosto koncesininko / Artūro Morozovo nuotr.

Marvelės krovinių uostui Kaune netrukus bus pradėta ieškoti koncesininko, kuris už 11 mln. eurų įrengtų ir 25 metus valdytų uostą, rūpintųsi kroviniais ir jų pristatymu užsakovams.

Artimiausiu metu bus pradėtos konsultacijos su potencialiais koncesininkais, o po dviejų mėnesių planuojama skelbti tarptautinį koncesijos konkursą. Sutartį su koncesininku tikimasi pasirašyti 2016 metų rugpjūtį.

„Mes duodame rinkai beveik du mėnesius įvertinti šį projektą, o po to organizuosime konkursą. Dviejų mėnesių turėtų pakakti potencialiems investuotojams parodyti visą konkursinę informaciją“, – spaudos konferencijoje sakė „Investuok Lietuvoje” projektų valdymo departamento direktoriaus pavaduotojas Jonas Kimontas.

„Yra įvairių galimybių – ne tik krovininę prieplauką Marvelėje išvystyti, bet ir padaryti rekreacinę pramoginės laivybos mariną arba jachtklubą“, – pridūrė J.Kimontas.

Vidaus vandens kelių direkcijos generalinis direktorius Antanas Ivanauskas sako, kad gegužę baigus prieplaukos statybą, pirmą bandomąjį krovinį planuojama plukdyti šių metų viduryje. 

„Šių metų viduryje mes bandysime vežti pirmąjį krovinį su barža nuo Marvelės iki Klaipėdos uosto, pasižiūrėti, ko trūksta ir dar paskatinsime koncesininkų lūkesčius, kad tai yra įmanoma, kiek girdime iš potencialių investuotojų, kad Nemunu negalima praplaukti“, – spaudos konferencijoje sakė A.Ivanauskas.

Susisiekimo ministerijos duomenimis, pirmasis prieplaukos statybų etapas bus baigtas birželį, jo vertė – 2,8 mln. eurų. Tolesnė prieplaukos plėtra vyks viešojo ir privataus kapitalo partnerystės būdu.

Dėl nepakankamos infrastruktūros krovininė laivyba Nemuno upe beveik nebevyksta nuo 1993 metų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra