Bendrovės „Kauno autobusai“ ir miesto atstovai atstovai patvirtino, kad dėl to kalta jautri įranga ir pradėtos naudoti stipresnės dezinfekcijos priemonės.
„Pradedamas dažnesnis autobusų/troleibusų valymas. Ypatingas dėmesys higienai – griebiamas „macnesnis“ dezinfekantas. Aišku, alkoholio pagrindu, kad veiktų gerai ir be gailesčio. Pirmoji dienos procedūra. Viskas vyksta su rimtu nusiteikimu, kruopščiai. Ateina metas pajudėt iš depo ir... oplia! Žalieji „Solariai“ – nė iš vietos. Priežastis kiek netikėta: suveikė alkoblokai", – paviešino Kauno miesto mero patarėjas Tomas Jarusevičius.
Anot jo, miestas planuoja dar 100 hibridinių MAN'ų. Neabejojama, kad ir juose bus alkoblokai.
Vairuotojas gali galinėje stotelėje nusivalyti rankas dezinfekciniu skysčiu ir troleibusas toliau nebevažiuos.
Alkoblokai, užfiksavę alkoholio garus, automatiškai išjungia variklį.
T. Jarusevičiaus žiniomis, „Kauno autobusai“ perėjo prie dezinfektantų chloro pagrindu. Dar viena išeičių – atjungti alkoblokus, nes vairuotojui, pavyzdžiui, galinėje stotelėje nusivalius rankas dezinfekciniu skysčiu alkoholio pagrindu troleibuso užvesti nepavyktų.
Primename, kad aktyvių priemonių Kaunas pradėjo imtis dar praėjusią savaitę, kai koronavirusas ne juokais išgąsdino visuomenę.
Suskubta imtis visų įmanomų prevencijos priemonių, siekiant, kad virusas toliau neplistų. Nuspręsta Kauno viešajame transporte atsisakyti grynųjų pinigų, taip pat, keleiviams suteikiama galimybė įlipti ir išlipti pro visas duris.
Dėmesys dezinfekcijai
Kauno viešasis transportas jau kurį laiką papildomai dezinfekuojamas. Specialiomis priemonėmis nuvalomi turėklai, laikikliai ir kitos vietos, kur galėjo liestis keleiviai. Dezinfekcija vykdoma tik darbo dienos pabaigoje, kai autobusai ar troleibusai grįžta po reiso į depą.
Naujausi komentarai