Nusivylė „Švaros brolių“ tuneline plovykla: po apsilankymo – įbrėžimai

Socialiniuose tinkluose plinta vienos vairuotojos žinutė, jog po apsilankymo „Švaros brolių“ tunelinėje plovykloje teko skaičiuoti įbrėžimus, paliktus ant kėbulo. Po jos žinute atsirado ir daugiau teigiančių, kad šios įmonės plovyklose buvo apgadinti automobiliai.

Padaryta žala

Socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „Kur stovi policija Kaune“ viena vairuotoja pasidalijo savo nusivylimu, jog buvo apgadintas jos apynaujis automobilis. Moteris teigė, kad „Švaros broliai“, pas kuriuos ji ir plovė savo transporto priemonę, jokios atsakomybės už tai neprisiima.

Lolita pasidalijo keliomis nuotraukomis, kuriose matyti kaip tarsi taškeliais nusėtos automobilio durelės. Moteris teigė, kad tokie subraižymai atsirado po kovo 16-osios dienos apsilankymo „Švaros brolių“ tunelinėje plovykloje, kuri įsikūrusi Šilainiuose.

„Facebook“ grupės „Kur stovi policija Kaune“

Ji nurodė, kad kreipėsi į plovyklos administraciją, kad būtų atlyginta žala, tačiau, pasak jos, „Švaros broliai“ kaltės nepripažino.

„Atvažiavo vienas ekspertas, padarė kelias nuotraukas, o kitas surašė esą jie nekati“, – nurodė Lolita.

Pasak vairuotojos, toks požiūris į klientą būtent ir paskatino savo istorija pasidalyti internete.

Yra daugiau nukentėjusių

Grupėje „Kur stovi policija Kaune“ po moters įrašu užvirė ilga diskusija. Vieni tvirtino, kad taip pat nusiplovę automobilius minėtos įmonės plovyklose, turėjo nuostolių, kiti vardijo, kad tai jau ne pirmas kartas, kuomet subraižomas automobilių kėbulas, todėl patarė geriau rinktis bekontaktes plovyklas arba savo „mažules“ plauti rankomis.

„Mums tas pats buvo, o administracija pareiškė, kad gal būt jau tie subraižymai buvo prieš plaunant auto. Taip išeina, kad kiekvieną kartą prieš plaunant auto ten, reikia nufotografuoti kiekvieną automobilio dalį, kad nekiltų tokių „gal būt ten jau buvo“. Po to karto ten nebesilankom ir važiuojam arba į savitarną arba kur rankomis plauna“, – pastebėjimais pasidalijo Alvita.

Atvažiavo vienas ekspertas, padarė kelias nuotraukas, o kitas surašė esą jie nekati.

„Rado, kur automobilius plauti. Aš pirmiausia ant seno automobilio išbandžiau ir dabar nuo tos plovyklos per atstumą laikausi. Reklama graži, bet darbų kokybė – nuostolinga“, – antrino Egiu pasivadinęs internautas.

Dar kiti sakė, kad po plovimo buvo subraižytos durelės, kitiems – kapotas, tačiau „Švaros broliai“ nesilaido į kalbas.

„Panašiai ir man buvo. Mašina apynaujė (5 m.), visa nupoliruota, kėbulo defektų jokių. Po keleto plovimų pradėjo atsirast įbrėžimų, juostų, ypač ant durelių, buferių, galinio dangčio, vietomis praktiškai iki grunto. Viskas buvo nufotografuota, tiek mano asmeniškai, tiek atvažiavusio žalų vertintojo, užpildytas skundas. Po gero mėnesio, gavau ilgos demagogijos laišką apie „puikią“ ir žalos nedarančią jų įrangą t.t. ir pan. Atrodė apgailėtinai“, – savo patirtį po pasinaudojimo „Švaros brolių“ tunelinės plovyklos paslauga išsakė Donatas.

Plovyklos atstovų pozicija

Portalas kauno.diena.lt parašė, jog tunelinės plovyklos „Švaros broliai“ pakomentuotų aprašytą kaunietės situaciją Šilainių plovykloje, tačiau įmonės atstovai gali pakomentuoti tik bendrai galiojančią tvarką bei kokiais atvejais klientams atlyginama padaryta žala.

„Vertindami klientės privatumą, be jos sutikimo mes nenorėtume viešai komentuoti konkretaus atvejo detalių, tačiau jeigu incidentai nutinka dėl „Švaros brolių“ kaltės ir yra padaroma žala, ją visada kompensuojame. Turime atkreipti dėmesį, kad „Švaros broliai“ nėra žalų specialistai, todėl šį darbą patikime žalų vertinimo ir administravimo bendrovei „Smart Claims“. Jos patyrę ir profesionalūs specialistai atlieka tyrimą, įvertiną žalą ir aplinkybes. Jeigu jie nustatytų, kad žala padaryta dėl įmonės kaltės, tuomet ją atlygintume“, – rašoma atsiųstame komentare.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Paklausus, ar minėta vairuotoja vis dar gali tikėtis, jog ji bus atlyginti nuostoliai, „Švaros brolių“ atstovai nurodė, kad visuomet skiriamas didelis dėmesys paslaugų kokybei, todėl ir nuspręsta žalą vertinti ne patiems, o kreipiantis į šios srities profesionalus.

„Remdamiesi profesionalų įvertinimu, visada neatidėliotinai imamės tolimesnių veiksmų, kad būtų išspręsta kliento situacija. Be to, esant poreikiui visada reaguojame į aplinkybes ir įgyvendiname vidaus vertinimus – tobuliname procesus ir klientų aptarnavimą“, – teigė plovyklos atstovai.

Jie pažymėjo, kad tunelinėmis plovyklomis turi naudotis techniškai tvarkingų automobilių savininkai. Tokiais atvejais esą nepadaroma žala transporto priemonėms. Pasak „Švaros brolių“ atstovų, jei žalos vertintojai nustato, kad automobiliui žala buvo padaryta būtent plovykloje, tada bendrovė padengia nuostolius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jonas

Jonas portretas
Aš irgi pastebėjau smulkius apibraizymus ant savo auto, dar galvojau, ar tik ne nuo plovyklos šepečiu. Pasirodo taip ir yra.. Dar pastebėjau, kad plovimo pradžioje jie kazkaip mazai to vandens pila, tai jeigu masina labai purvina, tai ta smėlį ir trina poto su šepečiai, vat ir rezultatas. Obonentus reik atmušti, tai taupo..

Saulius

Saulius portretas
Mašina pirkta iš salono, pirmus metus plautas rankomis, vėliau pirkau 4 abonentus ŠB, kol nepamačiau akivaizdaus automobilio braižymo. Tai akivaizdžiai matosi ant chromo apdailu ir net gi ant pilkos automobilio spalvos. Šiuo metu turiu ginčą su ŠB administracija.

Sigita

Sigita portretas
Jau gal 3 metus naudojuosi šia paslauga. Neturiu jokių pretenzijų. Manau čia skleidžiamas melas. Nepatinka, nesinaudok, juk prievartos nėra.
VISI KOMENTARAI 45

Galerijos

Daugiau straipsnių