Jurgis pasidalijo nuotrauka, kurioje matyti Kaune, Maironio gatvėje, viduryje šaligatvio palikti du elektriniai paspirtukai. Akivaizdu – taip paliktos transporto priemonėmis trukdo praeiti pėstiesiems.
„Vakar vakare nusprendėme pasivaikščioti po Kauno centrą, kai kur jau sutvarkyta, kai kur vyksta remontai, bet kas labiausiai erzino – tai visur ant tako palikti „Bolt“ žali paspirtukai“, – skundėsi Jurgis.
Net negalvoja – pasinaudojo, nebereikia, numetė, o kaip praeiti kitiems? Mamoms su vežimėliais ar neįgaliesiems?
Vyras neslėpė nevilties – juk šaligatviais, pėsčiųjų takais eina ir mamos su vežimėliais, važiuoja neįgalieji. „Negi žmonės nebeturi kultūros, kur kakojo, ten paliko, kaip sakoma apie kitų žmonių patogumą. Net negalvoja – pasinaudojo, nebereikia, numetė, o kaip praeiti kitiems? Mamoms su vežimėliais ar neįgaliesiems?“ – apmaudą dėl neatsakingo žmonių elgesio liejo skaitytojas.
Paspirtukininkus ragina nepamiršti taisyklių
„Bolt“ elektrinių paspirtukų plėtros vadovas Lietuvoje ir Latvijoje Eimantas Balta portalo žurnalistams teigė, kad netinkamoje vietoje paliktą paspirtuką į kitą vietą gali perkelti ir praeiviai. „Elektrinius „Bolt“ paspirtukus galima palikti miesto zonoje, kurios ribos klientui yra rodomos mobiliojoje „Bolt“ programėlėje. Prieš paliekant paspirtuką, prašome klientų jį nufotografuoti, patvirtinant, kad jis pastatytas tinkamai. Jeigu klientas pastato paspirtuką netinkamai ir tai trukdo eismui ar pėstiesiems, paspirtuką gali patraukti ir kiti asmenys, nebijodami jo signalizacijos garso“, – sakė E. Balta.
Jeigu klientas pastato paspirtuką netinkamai ir tai trukdo eismui ar pėstiesiems, paspirtuką gali patraukti ir kiti asmenys, nebijodami jo signalizacijos garso.
„Siekiame edukuoti klientus, todėl, pamačius ne vietoje paliktą paspirtuką, galima mums atsiųsti to paspirtuko QR kodo numerį ir mūsų klientų aptarnavimo specialistai susisieks su paspirtuką palikusiu asmeniu ir informuos, kad kitą kartą paspirtuką statytų tinkamai. Beje, šiai problemai spręsti prieš savaitę penkiuose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje pradėjome vykdyti kampaniją „Nedėk skerso“, kuri yra skirta edukuoti paspirtukų naudotojus. Važiavimo ir parkavimo taisykles primenanti akcija matoma interneto erdvėje ir lauko reklamose“, – apie kampaniją pasakojo bendrovės atstovas.
„Bolt“ nuotr.
Pasak E. Baltos, siekiant edukuoti visuomenę, bendrovės „Bolt“ tinklaraštyje parengta ir išsami atmintinė, kurioje pateikiami praktiški patarimai pradedantiems ar jau pažengusiems paspirtukų mėgėjams. Atmintinę galite rasti čia.
Bendrovės atstovas patvirtino – paspirtukininkai ne visada laikosi Kelių eismo taisyklių (KET). „Kalbant apie paspirtukus, nemaža vartotojų dalis pamiršta, jog naudojantis šia priemone būtina vadovautis KET bei bendrosiomis atsakingo elgesio taisyklėmis. Tai liudija ir mūsų klientai ar tiesiog pareigingi miestiečiai, pranešantys „Bolt“ apie netvarkingai parkuojamus ar ne vietoje paliekamus elektrinius paspirtukus. Būtent jų atsiųsti vaizdai įkvėpė šių metų vizualinę kampanijos liniją“, – pasakojo E. Balta.
„Nors reklaminis šūkis gana provokatyvus, jis perduoda tiesioginę mintį – nepalikti paspirtukų skersai kelio, nekliudyti eismo bei paisyti taisyklių. Tikimės, kad įvairiais kanalais pasiekiama reklama padės kiekvienam atpažinti save tam tikrose situacijose bei sužadins sąmoningumą. Šiemet prie kampanijos jungiasi ir žymūs šalies nuomonės formuotojai, kurie siekia pagerinti paspirtukų važiavimo patirtį Lietuvoje“, – apie iniciatyvą mintimis dalijosi bendrovės atstovas.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai