Pereiti į pagrindinį turinį

Po degalinės prireikė serviso: automobilio tvarkymui teks pakloti nemenką sumą

2020-10-14 17:00

"Baltic Petroleum" degalinėje įsipylus, kaip įtariama, nekokybiškų degalų, automobilį teko gabenti į autoservisą. Degalinės atstovai kaltės neprisiima, bet skundas bus vertinamas.

Situacija: po apsilankymo "Baltic Petroleum" degalinėje, servise meistrai išsiurbė degalus su nuosėdomis.
Situacija: po apsilankymo "Baltic Petroleum" degalinėje, servise meistrai išsiurbė degalus su nuosėdomis. / Skaitytojos, feisbuko nuotr./Redakcijos montažas

Įsipylė pilną baką

"Rugsėjo 30 d. prieš pat vidurdienį, apie 11.30 val., Vilniuje, Savanorių prospekte, esančioje "Baltic Petroleum" degalinėje, vyras įsipylė degalų maždaug už 50 eurų. Iki pirmadienio (spalio 5 d. – aut. past.) nuvažiavome apie 200 km. Bake likus maždaug trečdaliui degalų, automobilio variklis tiesiog užgeso", – pasakojo dienraščio kalbinta Monika, su vyru tąkart užsukusi į minėtą degalinę.

Moteris neslepia – jų šeimos įprotis nėra labai geras, nes jiedu automobiliu "Volvo" važiuoja tol, kol pradeda žybsėti geltona lemputė, įspėjanti apie tai, kad degalų bakas beveik tuščias.

"Visada, kai nuvažiuojame į degalinę, kiek telpa, tiek ir įpilame. Tąsyk automobilio informacinis kompiuteris taip pat rodė, kad dar galime nuvažiuoti maždaug 40 km, – bakas buvo beveik tuščias", – atviravo pašnekovė.

Teko ieškoti meistrų

Spalio 5 d. automobilis sustojo Utenos–Ukmergės plente, tad teko kviesti automobilvežį ir gabenti transporto priemonę į autoservisą sostinėje, kuriame, pasak moters, buvo atlikta pirminė diagnostinė jo apžiūra.

"Patys žinojome, jei užsikimšo filtras, jis turėjo pats išsivalyti – išdegti per 10–15 min. važiuojant vidutiniu greičiu, bet automobilis pradėjo trūkčioti, burgzti, todėl sustojome ir išjungėme variklį. Autoservise specialistai išleido šiek tiek degalų ir pasakė, kad tokio mauro automobilio sistemoje seniai nematė. Tas pavyzdys, kurį meistras užfiksavo nuotraukoje, yra ne iš bako išsiurbtas ir ne nuo dugno pakeltas. Čia yra degalai, išleisti iš variklio skyriaus", – sužinota informacija dalijosi pašnekovė.

Po apsilankymo "Baltic Petroleum" degalinėje, servise meistrai išsiurbė degalus su nuosėdomis. (Skaitytojos nuotr.)

Daug išlaidų

Šeimos transporto priemonę patikrinę automechanikai, moters teigimu, nustatė, kad užsikimšusi visa transporto priemonės degalų padavimo sistema, reikia išplauti arba pakeisti degalų baką. Taip pat būtina išplauti degalų padavimo sistemą, pakeisti visus filtrus. Planuojama mėginti išplauti purkštukus, įpurškimo sistemą, tačiau esą nežinia, ar pavyks. Jei nepavyks, teks keisti purkštukus.

"Tik po viso to galės paleisti variklį ir diagnozuoti, ar yra dar kokių nors gedimų. Jeigu pavyks išplauti purkštukus, pakeisti filtrus ir išvalyti sistemą, mums tai kainuos apie 400–500 eurų. Niekas nežino, pavyks ar ne. Jei nepavyks, vadinasi, teks keisti purkštukus, o kiekvienas jų kainuoja gana brangiai", – detalizavo Monika ir prasitarė, kad gali būti, jog automobilio variklio paleisti ir nepavyks, tačiau šeima viliasi geriausio.

Pašnekovė apie šį atvejį elektroniniu paštu informavo "Baltic Petroleum" degalinių tinklo atstovus. Tiesa, ji dar nenusprendė, ar teisinėmis priemonėmis bandys iš degalinės gauti kompensaciją.

"Tiesiog bijau, kad bet koks kitas veiksmas mums dar labiau padidins išlaidas ir sugadins nervus. Viešindama šią informaciją tikėjausi, kad atsilieps daugiau žmonių, bet jei vairuotojai kaskart įsipila ten po 10–15 litrų degalų taupydami pinigus, gal degalai taip prasiskiedžia", – svarstė pašnekovė.

Pateikė savo versiją

"Baltic Petroleum" naftos produktų prekybos direktorius Marius Kliokys patvirtino, kad šis atvejis žinomas, tačiau jis pateikė savo versiją.

"Taip, kliento skundą, atitinkantį jūsų pateiktą aprašymą, esame gavę. Be kitų aplinkybių, jame taip pat nurodyta, kad klientas naudojasi dar bent dviejų degalinių tinklų paslaugomis", – rašė jis ir išskyrė punktus, tvirtinančius, kad "Baltic Petroleum" degalinių tinkle siekiama maksimaliai apsaugoti klientų turtą.

Pasak M.Kliokio, degalai į degalines yra pristatomi su kokybės dokumentais, patvirtinančiais degalų atitikimą visiems Lietuvoje taikytiniems standartams. Taip pat esą degalinėse yra sumontuoti nuosėdų filtrai.

"Rezervuarų techninė būklė ir švara yra reguliariai tikrinama atsakingų tarnybų bei degalinės darbuotojų, vadovaujantis Degalinių eksploatavimo taisyklėse nustatytais terminais ir tvarka. Per pastarąją savaitę vien degalinėje, esančioje Savanorių prospekte, dyzelino įsigijo daugiau kaip tūkstantis klientų, tačiau nei dėl šioje degalinėje, nei dėl kitose tinklo degalinėse įsigytų degalų kokybės kitų skundų nebuvo", – tvirtino atstovas.

M.Kliokio teigimu, gavus panašaus pobūdžio pretenziją, visa susijusi informacija pateikiama draudimo kompanijai, kuri, nešališkai įvertinusi visas aplinkybes, priims sprendimą dėl skundo pagrįstumo.

Specialisto pastebėjimai

"Sprendžiant iš to, ką galima matyti nuotraukoje, degalai tikrai yra neskaidrūs, drumzlini. Todėl problema galėjo būti būtent dėl degalų. Kai jie tokie, degalų filtras nepajėgia visko surinkti. Tokiu atveju, nuosėdos patenka į automobilio variklio skyrių, degalų sistemą – purkštukus, degalų siurblį, todėl sistema užsikemša, užsiteršia ir dėl šios priežasties automobilis nustoja važiavęs", – sakė bendrovės "Renvoja" autoserviso atstovas Mindaugas Gineika.

Mindaugas Gineika/Vilmanto Raupelio nuotr.

Specialistas taip pat neatmetė tikimybės, kad degalinės talpyklose galėjo būti likęs nedidelis kiekis degalų, kurie ir buvo įpilti į automobilio baką kone nuo dugno.

"Pabuvę automobilyje degalai savaime negalėjo tokie tapti. Tokie jie turėjo būti jau įpilti", – svarstė jis.

Pabuvę automobilyje degalai savaime negalėjo tokie tapti. Tokie jie turėjo būti jau įpilti.

Paklaustas, ar vis dėlto taip negalėjo atsitikti dėl automobilio nepriežiūros, M.Gineika tokią galimybę atmetė.

"Kad degalų sistema taptų tokia, nelabai įsivaizduoju. Nebent degalai pilami ne degalinėse, o iš kanistrų", – svarstė jis.

M.Gineika užsiminė, kad panašių vaizdų, kuris užfiksuotas Monikos turimoje nuotraukoje, tenka matyti nedažnai, tačiau tokų atvejų pasitaiko ir jo praktikoje.

"Klientai buvo įsipylę prastų degalų taip pat iš degalinių, nežinau, kokių, todėl teko plauti transporto priemonės sistemą, keisti purkštukus", – pasakojo autoserviso atstovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų