Ruožas išplatintas iki dešimties eismo juostų, papildomai įrengtos greitėjimo ir lėtėjimo juostos, atraminė siena, daugiau nei vieno kilometro ilgio triukšmo užtvara kairėje kelio pusėje, pranešė Automobilių kelių direkcija.
"Islandijos plentas – vienas intensyviausių eismo ruožų, lyginant su Latvija ir Estija, kuriame per parą eismo intensyvumas kartais siekia iki 75 tūkst. transporto priemonių. Suprantama, toks eismo intensyvumas reikalauja ypatingų sprendinių, kurie sudarytų patogias ir saugias sąlygas transporto srautų judėjimui", – teigė Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas.
Kiekviena eismo kryptimi dabar yra trys eismo juostos ir dvi papildomos įvažos bei išvažos į automagistralę – nusukant į Vytėnų gyvenvietę, į prekybos centrą ir kitomis kryptimis.
Darbus už 17,475 mln. eurų (su PVM) per kiek daugiau nei metus atliko kelių statybos bendrovė "Fegda".
Islandijos plento rekonstrukcija yra dalis didelės vertės projekto, kurio metu bus rekonstruojamos Sargėnų, Giraitės sankryžos, Kleboniškio tiltas, statomas naujas tiltas per Nerį bei naujas viadukas per Jonavos gatvę.
Naujausi komentarai