„Kaunas nuo šiol beveik miesto centre turės tikrus, visavertiškus oro vartus į Europą ir visą Šengeno erdvę“, – pabrėžė S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo direktorius Vytas Skučas.
1130 m ilgio ir 50 m pločio kilimo-tūpimo take nuo šiol juoduoja nauja asfalto danga, kuri nebuvo renovuota daugiau kaip tris dešimtmečius. Sezono metu kasdien čia kyla ir leidžiasi po kelis šimtus lėktuvų.
Pasak aerodromo vadovo, atnaujintas pakilimo takas pasitarnaus pritraukiant didesnius aviaturistų srautus iš viso pasaulio. Dėl to čia planuojama įkurti aviakempingą, modernų kuro sandėlį bei pakilimo tako apšvietimą.
Tai bus geriausias bendrosios aviacijos aerodromas Lietuvoje ir vienas moderniausių Baltijos šalyse, galėsiantis visavertiškai priimti turistus iš svetur, skelbia Kauno miesto savivaldybė. 2B kategorijos, kitaip dar vadinamame verslo klasės aerodrome galės leistis ir kilti nuo vienviečio lėktuvėlio iki 20 vietų orlaivio.
Netoliese bus įkurta Broniaus Oškinio vardo vaikų aviacijos mokykla. Ketinama daugiau dėmesio skirti socialiniams projektams, švietėjiškoms veikloms. Greta numatyta įrengti parašiutinio nusileidimo zoną. V. Skučas žada, kad ateityje aerodromas taps dar atviresnis visuomenei, čia organizuojant šventes ir kitus renginius kauniečiams bei miesto svečiams.
Prieš 102 metus įkurtas S. Dariaus ir S. Girėno aerodromas laikomas seniausiu Lietuvoje ir vienu seniausių visoje Europoje. Jis pelnytai vadinamas istoriniu tarpukario Lietuvos aviacijos simboliu, o neseniai buvo įtrauktas į Europos įdomiausių atskristi aerodromų sąrašą. Siekdami pademonstruoti atgyjantį ir besikeičiantį S. Dariaus ir S. Girėno aerodromą kolegoms iš svetur, aviatoriai planuoja surengti tarptautinį AN-2 lėktuvų sąskrydį.
Naujausi komentarai