Pagrindinis pokytis, kurį pirkėjai pastebės jaukesnėje, modernesnėje nei iki šiol parduotuvėje – gerokai platesnis šviežio, kokybiško maisto asortimentas.
„Statydami ar atnaujindami kiekvieną savo tinklo parduotuvę stengiamės suprasti ir patenkinti tos vietovės, kurioje yra parduotuvė, žmonių poreikius. Pastaruosius kelerius metus pastebime, kad, nepriklausomai nuo parduotuvės dydžio, pirkėjai vis daugiau ieško ir perka šviežio maisto produktų – kaip ingredientų maisto ruošai arba renkasi mūsų jau paruoštus šviežius gaminius, taigi tam teikiame prioritetą ir mes“, – sako bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Šančių „Maximos“ bendrasis plotas po atnaujinimo padidėjo 30 kv. metrų ir šiuo metu siekia 283 kv. metrus. Po beveik tris mėnesius trukusio parduotuvės atnaujinimo čia įdiegta naujoviška prekybinė ranga, atnaujintos ir padidintos šviežio maisto vitrinos, todėl bus siūlomas platesnis šviežios žuvies, kulinarijos ir konditerijos gaminių asortimentas.
Ši Šančių „Maxima“ – jau antroji šiemet Kaune atnaujinta tinklo parduotuvė. Iki metų pabaigos Kaune planuojama atidaryti dar vieną atnaujintą „Maxima“ parduotuvę.
2016 m. bendrovė „Maxima LT“ įgyvendina didžiausius per pastarąjį dešimtmetį plėtros planus. Nuo metų pradžios bendrovė atidarė penkias naujas ir šešias atnaujintas parduotuves. Aktyviausias tinklo plėtros etapas planuojamas šį rudenį – iki metų pabaigos planuojama atidaryti dar 10 atnaujintų ir penkias naujas „Maxima“ parduotuves, taip pat naują administracijos biurą. Planuojama, kad plėtrai skirtos investicijos šiemet sieks iš viso 34 mln. eurų.
Lietuvoje veikia 237 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.
Naujausi komentarai