Pereiti į pagrindinį turinį

Sąskaita už elektrą kaunietį privertė žagtelėti

Jei tokia situacija būtų nutikusi Jungtinėse Amerikos Valstijose, ponas Medardas už moralinę žalą, veikiausiai, būtų prisiteisęs ne vieną tūkstantį dolerių. Lietuvoje už neapdairią klaidą vyras tesulaukė "atsiprašau".

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Tomo Raginos nuotr.

Nesuvokiami skaičiai

Nemažai žmonių už elektrą, dujas ir kitas komunalines paslaugas moka internetu. Tik ne kaunietis Medardas. Jis ištikimas klasikai, todėl besibaigiant mėnesiui rašikliu užpildo elektros, dujų atsiskaitymo knygeles ir kitas popierines sąskaitas už komunalines paslaugas. Sumoka, o gautus kvitus jau ne vienus metus deda į krūvelę.

"Jei koks neaiškumas kiltų", – ponas Medardas šventai tikėjo, kad kelti archyvo jam niekada neprireiks. Vis dėlto apsiriko.

Praėjusių metų pabaigoje AB "Energijos skirstymo operatorius" (ESO) rangovo atstovui patikrinus gatvėje įrengtus elektros skaitiklius, sausio 14 d. kaunietis gavo sąskaitą, kuri privertė pritūpti. Eilutėje "Dieninė energijos dedamoji" buvo pažymėta, kad vyras sueikvojo 3 503 kWh, "Naktinė ir savaitgalio dedamoji" – beveik 8 000 kWh. Laiško apačioje buvo įraityta 1 152 eurų suma, kurią jis turi sumokėti iki mėnesio pabaigos. "Įprastai moku apie 30 eurų už mėnesį. Nurodyta suma buvo didesnė beveik 39 kartus", – kaunietis piktinosi ne tik protu nesuvokiamais skaičiais sąskaitoje, bet ir ESO požiūriu į klientą. Lapkričio 20 d. skaitiklių patikrą atlikęs darbuotojas esą nepaliko jokių tai paliudijančių dokumentų. Maža to, patikrą atliko be šeimininko.

O ką daryti žmogui, kuris nenutuokia tokių dalykų? Eiti kartis ar vogti?

Atsipirko atsiprašymu

"Esu baigęs teisę, dėsčiau policijos fakultete, todėl dirstelėjęs į sąskaitą supratau, kad čia įsivėlė klaida, o ką daryti žmogui, kuris nenutuokia tokių dalykų? Eiti kartis ar vogti?" – pečiais gūžčiojo vyras.

Jau kitą dieną į Medardo namų duris beldėsi antrasis elektros skaitiklių tikrintojas. Namo šeimininkui pasiūlęs grįžti vidun, darbininkas užgulė skaitiklius.

"Nukirpo plombas, kažką pakrapštė. Atsiprašė už ankstesnį tikrintoją, kuris neteisingai nurašė parodymus, ir išvažiavo", – Medardo nuostabai, antrasis atstovas taip pat nepaliko jokių dokumentų su skaitiklių duomenimis.

Ketvirtadienį paskambinęs į ESO kaunietis vylėsi išgirsti, kad tūkstantinė sąskaita panaikinta, deja, operatorė pranešė apie tebeegzistuojančią skolą. Akmuo nuo širdies nusirito tik penktadienio rytą, sulaukus skambučio iš Vilniaus.

"Pranešė apie ištaisytą klaidą, atsiprašė, ir viskas", – Medardas džiaugėsi laiminga istorijos pabaiga.

Nauja sąskaita

Paprašytas pakomentuoti incidentą, ESO Ryšių su visuomene projektų vadovas Tomas Kavaliauskas aiškino, kad apskaitos prietaisų rodmenų nurašymo paslaugą bendrovei ESO teikia rangovas. Jo atstovai esą periodiškai tikrina klientų skaitiklių rodmenis.

"Apgailestaujame, kad nurašant rodmenis rangovo atstovo buvo suklysta – nurašyti didesni rodmenys, nei iš tiesų buvo", – T.Kavaliauskas tikino, kad, sulaukus kliento pretenzijų, sausio 15 d. skaitiklius pakartotinai tikrino ESO inžinierius. Šiuo metu Medardui parengta nauja sąskaita, kurioje jau žymima ne 1 152 eurų skola, o 39,28 eurų permoka.

Tais atvejais, kai klientai nėra tikri ar abejoja sąskaitų tikslumu, T.Kavaliauskas ragino nedelsiant kreiptis ir išsakyti abejones telefonu 1802, taip pat rašyti elektroninius laiškus.

"Į visas užklausas stengiamės reaguoti operatyviai, tačiau tam tikrais periodais, dėl užklausų gausos, nespėjame visų išspręsti labai greitai. Dar kartą atsiprašome kliento dėl įvykusio nesusipratimo", – apgailestavo ESO atstovas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų