Žinia pribloškė
Praėjusių metų spalio 26 d. rytą startavusi bilietų prekyba į E. Sheerano koncertą viršijo organizatorių lūkesčius. Jau kitą dieną jų išplatintame pranešime spaudai buvo teigiama, kad susidomėjimas buvo toks didelis, kad norintys įsigyti bilietų turėjo laukti virtualiojoje eilėje. Tai įprasta pasaulinė didžiųjų renginių bilietų pardavimo praktika, tačiau gana retas reiškinys Baltijos šalių renginių rinkoje.
„Toks didžiulis susidomėjimas tikrai neeilinis, visi bilietai buvo išparduoti rekordišku greičiu – joks kitas atlikėjas Baltijos šalyse to padaryti nesugebėjo. Tai akivaizdžiai įrodo, kad ir mūsų regione pasaulinio garso atlikėjų koncertų paklausa vis dažniau viršija pasiūlą“, – skelbė koncerto organizatoriai.
Tarp pirmų laimingųjų spalio 26 d. įsigijusių bilietus į E. Sheerano koncertą buvo ir kaunietė Akvilė. „Laukiau nurodytos valandos, kada prasidės prekyba bilietais. Pirkau visai šeimai keturis bilietus. Teko truputį palaukti, bet pavyko. Gal po kokio pusvalandžio pusseserė pasakė, kad irgi norėtų eiti į koncertą, todėl sėdau prie kompiuterio ir nupirkau dar vieną bilietą. Gavau patvirtinimus, pasitikrinau, kad iš banko sąskaitos pinigai nuskaičiuoti“, – pasakojo Akvilė.
Perkant buvo nurodyta, kad bilietai E. Sherrano gerbėjus pasieks prieš rugpjūtį įvyksiantį koncertą, todėl moteris buvo rami ir pirmam rugpjūčio savaitgaliui nekūrė jokių kitų planų, nes stebės pasaulinio lygio žvaigždės koncertą. Tačiau iki jo likus šiek tiek daugiau nei savaitei, įvyko akibrokštas.
„Koncerto laukiau su nekantrumu, klausiausi E. Sheerano dainų. Gaunu laišką iš bilietai.lt, kuriame, tikėjausi, bus nusipirkti bilietai. Taip, yra, bet tik vienas, tas, kurį pirkau giminaitei. Išsigandau, iš karto parašiau, klausdama, kur kiti keturi mano bilietai? Pasitikrinau banko išrašus. Pinigai nuskaičiuoti iš tos pačios sąskaitos į tą pačią, dviem užsakymams – vienam ir keturiems bilietams“, – sakė moteris, kuri devynis mėnesius buvo rami ir garantuota, kad bilietai nupirkti, o dabar staiga liko praktiškai be nieko.
Platintojų abejingumas
Tą pačią dieną, kai Akvilei parašė platintojams, atsakė bilietai.lt biuro administratorė Rimantė Čereškienė: „Atsiprašome už nepatogumus, tačiau pirkimo metu Jūsų užsakymas nesusiformavo. Gali būti, kad per ilgai užtruko mokėjimas arba buvo blogas interneto ryšis. Kai buhalterija patvirtins, kad jūsų pervedimas mums įkrito, grąžinsime pinigus. Dėkojame!“
„Ir viskas, – toks platintojų atsakymas išmušė moterį iš vėžių. – Pasakiau, kad skųsiuosi vartotojų teisėms, bet tai nieko negelbėjo. Vartotojų teisių specialistai informavo, kad turiu parašyti pareiškimą, kuris bus išnagrinėtas per mėnesį. Parašysiu, bet esmės tai nekeičia. Koncertas nuplaukė“, – Akvilė neslėpė apmaudo, kodėl apie nepavykusį pirkimą sužinojo tik prieš pat koncertą. Ją stebina, ką nuo spalio 26 d. veikė bilietų platintojai, nematė nesusiformavusio užsakymo?
Būtų juokinga, jei nebūtų graudu – prieš devynis menėsius nusiperki bilietus į renginį, sumokėti pinigai kabo bilietų platintojų sąskaitoje, o likus savaitei iki koncerto paaiškėja, kad jokių bilietų nenusipirkai.
Pasiteisinimas blogu interneto ryšiu daugiau nei juokingas. Vadinasi, pinigams iš banko sąskaitos nuskaičiuoti interneto ryšio pakako, o užsakymui suformuoti – nebe? Paprastai, jei būna kokių nors ryšio problemų, tai nepavyksta ir tas, ir tas. Galų gale, apie nepavykusį užsakymą klientas paprastai būna informuojamas nedelsiant, šiuo atveju susigriebė tik užklausus apie negautus keturis bilietus.
Labiausiai nuvylė bilietų platintojų požiūris. Jie net nepasivargino pasiūlyti kokios nors kitos alternatyvos, juk, kaip paaiškėjo, bilietų buvo.
Nenuleido rankų
„Nuslūgus emocijoms pasižiūrėjau, kad bilietų dar yra ir nupirkau šeimai kitus bilietus. Tačiau jau kitame sektoriuje nei yra giminaitės. Kadangi bilietai personalizuoti bilietų pirkėjo vardu, norėdamas patekti į renginio vietą bilietų turėtojas turi turėti tapatybę patvirtinantį dokumentą, o jei įsigytas ne vienas bilietas – į bilietų patikrą reikia atvykti visiems vienu metu, kartu su pagrindiniu pirkėju“, – tad Akvilė turės palakstyti lydėdama giminaitę į jos sektorių ir grįžti pas šeimą į kitą.
„Labiausiai nuvylė bilietų platintojų požiūris. Jie net nepasivargino pasiūlyti kokios nors kitos alternatyvos, juk, kaip paaiškėjo, bilietų buvo, tad galėjo pakeisti ir atsiųsti kitus. Kai nori, visada randi išeitį. Tačiau paprasčiau parašyti „apgailestaujame“ ir grąžinti devynis mėnesius pralaikytus 300 eurų. Gal tuos pinigus būčiau investavusi ir mėgaučiausi gaunamomis palūkanomis. Mano nuomone, bilietų platintojai pasielgė labai negražiai“, – Akvilė svarsto, kad tokių „nesusiformavusių užsakymų“ galėjo būti ir daugiau.
Dėl šio nesusipratimo „Kauno diena“ taip pat kreipėsi į pasaulinės žvaigždės koncertą bilietus platinusią bendrovę „Nacionalinis bilietų platintojas“. Akimirksniu atskriejo patvirtinimas: „Dėkojame už jūsų laišką. Tai yra automatinis atsakymas, patvirtinantis, kad jūsų laiškas buvo gautas. Į užklausas atsakome darbo dienomis per 48 valandas.“
Kontaktų atskirai žiniasklaidai „Nacionalinis bilietų platintojas“ nepateikia, nors visuomenės informavimo priemonių įstatymas numato, kad kai nereikia rinkti papildomos informacijos atsakymas žiniasklaidai turėtų būti pateikiamas per dieną. Viešai skelbiamais bilietai.lt telefonais su platintojais susisiekti nepavyko.
Naujausi komentarai