Pereiti į pagrindinį turinį

Garsi žaliavalgė stovyklą atšaukė, bet pinigų neatiduoda

2018-09-29 02:00

Kaunietės, susigundžiusios žaliavalgės Gražinos Gum savaitgalio stovykla moterims, liko nieko nepešusios. Vasaros pradžioje turėjusi vykti stovykla buvo atšaukta, o pinigų žmonės neatgauna iki šiol.

Vilmanto Raupelio nuotr.

Trūko kantrybė

Į "Kauno dieną" parašiusi Jurgita pasakojo, kad vasaros pradžioje kartu su dukra ir seserimi turėjo mėgautis moteriškos stovyklos "Moters Super Sveikata" malonumais. Tokią dovaną ji gimtadienio proga gavo iš savo sutuoktinio. Tačiau vietoje žaliųjų kokteilių ir sveikatingumo programos Trakų rajone moters galvos skausmu tapo, kaip iš Gražinos Gumuliauskienės (internete prisistatančios Gražinos Gum vardu) išsireikalauti pinigų už atšauktą stovyklą.

Už stovyklą trims asmenims buvo sumokėti 885 eurai, tačiau iki šiol sveikuolė jų nėra grąžinusi.

"Gal prieš trejus ketverius metus esu dalyvavusi tokiose stovyklose. Tuomet viskas buvo gerai, todėl vyras nedvejodamas G.Gum interneto parduotuvėje mums išrinko savaitgalio programą moterims, kuri turėjo vykti birželio 1–3 d. Trakų rajone. Tačiau atsitiko taip, kad po kurio laiko vyras gavo iš Gražinos žinutę. Buvo parašyta, kad stovykla neįvyks dėl Gražinos asmeninių priežasčių. Pasiūlė kitą datą arba už sumokėtą sumą grąžinti savo produktais. Jos pasiūlyta nauja stovyklos data mums netiko, nes savaitės vidurys, o produktų nenorėjome. Paprašėme grąžinti pinigus, tačiau iki dabar tų pinigėlių taip ir neatgavome", – pasakojo Jurgita.

Ji nurodė, kad stovykla buvo perkelta į rugpjūčio 22–23 d. Kadangi tai savaitės vidurys, moteriai tokia data netiko. Prekių šeima taip pat atsisakė, nes už beveik 900 eurų pirkti produktų tikrai nesinorėjo.

"Mums nereikia tiek prekių. Juo labiau už tokią sumą. Žinoma, jos svetainėje prekės nepigios, labai daug visko nebūtų išėję, tačiau vis tiek norėjome atgauti pinigus, o ne mainais gauti jos prekių", – teigė moteris.

Pradėjo ignoruoti

Sveikuolė klientams aiškino, kad pinigus grąžins, tačiau galiausiai bendravimas visai nutrūko. Jurgita tikino, kad daugiausia su žaliavalge G.Gum ji ir jos vyras bendravo per socialinius tinklus bei elektroniniu paštu, tačiau vasaros pabaigoje ryšys nutrūko.

Kas už visos šios istorijos slepiasi ir kas yra interneto parduotuvės ww.grazinagum.lt savininkas, taip ir neaišku.

"Rašėme nurodytu e.paštu, skambinome internete skelbiamu telefonu. Vyras Gražinai rašė ir per feisbuką, atsakymas vis tas pats: "Palaukite, dabar negalime grąžinti, bet tikrai grąžinsime." Paskutinis laiškas gautas rugpjūčio pabaigoje, po to stojo tyla, negauname jokio atsakymo. Nežinome, kaip dar su ja susisiekti, kad grąžintų pinigus", – stebėjosi į stovyklą neišvykusi Jurgita.

Ji tikino, kad jau seniai būtų ieškojusi teisybės teisiniu keliu, tačiau viską apsunkino tai, kad nėra aiškiai nurodyti G.Gum įmonės rekvizitai. "Pinigus pervedėme į internete nurodytą sąskaitą. Gavome patvirtinimą iš e.pašto [email protected], tačiau tokios firmos nerandame, pačios Gražinos neturime jokių kontaktų ar duomenų. Kas už visos šios istorijos slepiasi ir kas yra interneto parduotuvės ww.grazinagum.lt savininkas, taip ir neaišku", – dėstė moteris.

Vytauto Petriko nuotr.

Prašė nerašyti

"Kauno dienai" susisiekus su sveikos gyvensenos propaguotoja G.Gum, pastaroji ėmė tikinti, kad problemos jau nėra, ji artimiausiu metu sumokės klientei ir primygtinai prašė apie šią istoriją nerašyti. "Jūs taip sužlugdysite smulkųjį verslą", – bandė graudinti verslininkė.

Ji tikino, kad stovykla vasaros pradžioje buvo atšaukta, nes jai reikėjo slaugyti artimą žmogų, o įmonėje susiklostė sudėtinga finansinė situacija, todėl žmonės iš karto negalėjo grąžinti pinigų.

Viską padarysiu, kad tik žmonėms kuo greičiau grąžinčiau pinigus.

"Bendraujame su visais klientais. Buvo, kad nebendravome kurį laiką, nes keitėsi administratorius. Viską padarysiu, kad tik žmonėms kuo greičiau grąžinčiau pinigus. Galiu garantuoti, kad iki spalio 5 d. bus grąžinti visi iki vieno. Dar išsiųsime dovanų, nes tikrai nenorime su niekuo gadinti santykių. Esame maža įmonė, praktiškai vieno žmogaus. Turėjome problemų, juk visko gyvenime pasitaiko, kai viskas sukrenta, tačiau tikrai bus su visais atsiskaityta. Kaip tik greitu metu išeis mano knyga. Planuoju bendradarbiauti su didelėmis įmonėmis", – tikino žaliavalgė G.Gum.

Po "Kauno dienos" skambučio ji susisiekė su pinigų neatgaunančia Jurgita ir patikino, kad dalį sumos perves ketvirtadienį, kitą sumą – kaip įmanoma greičiau.

Ne pirmas kartas

Vis dėlto atrodo, kad žaliavalgė iš savo klaidų nepasimoko. "Kauno diena" maždaug prieš porą metų jau buvo aprašiusi panašią istoriją, kad G.Gum klientams negrąžina pinigų už atšauktas keliones. Tąkart kaunietė turėjo vykti į Siciliją ir savaitę dalyvauti "Detox" programoje, kuri skirta harmonijai atgauti, organizmui išvalyti ir kūnui palepinti.

Tuomet moteris sumokėjo 700 eurų avansą ir už savo pinigus papildomai įsigijo lėktuvo bilietus, tačiau vėliau sužinojo, kad G.Gum kelionę atšaukė, tačiau pinigų grąžinimo procedūra taip pat gerokai užtruko. Jai sveikuolė vis žadėdavo, kad pinigai bus pervesti po dviejų dienų, pirmadienį, penktadienį, vėl pirmadienį. Taip ne vieną kartą atidėliojant pinigų grąžinimo terminą, moteris pradėjo svarstyti, ar iš viso pavyks atgauti sumokėtus pinigus.

"Mums telefonu paskambino ir pasakė, kad kelionė neįvyks, nes juos apgavo italai, ir pinigus perves po dviejų dienų. Po to skambinau, girdėjau kitus terminus ir vis aiškinta, kad perves. Galiausiai jie pasakė, kad areštuotos jų įmonės sąskaitos, tad renka pinigus ir tikrai mums perves ir atsiskaitys. Sėdime, laukiame ir nesulaukiame", – tąkart pasakojo į kelionę neišvykusi Laura.

Žaliavalgė tiek praėjusį kartą, tiek dabar tikino, kad norima sužlugdyti jos verslą. "Nusiųstas oficialus raštas ir pinigai bus pervesti, todėl nėra čia apie ką kalbėtis. Jie patys iš pradžių nieko nenorėjo, paskambinę rėkė, buvo neįmanoma normaliai susitarti, nors aš visą laiką mandagiai kalbėjau. Norėjome padaryti gerą dalyką, tačiau italai iš pradžių mums pasiūlė vieną kainą, po to gerokai brangiau, todėl kelionę reikėjo atšaukti. Mes ir patys patyrėme nuostolių", – telefonu praėjusį kartą nenoriai kalbėjo Gražina.

Tik įsikišus "Kauno dienai" kauniečių šeimai pavyko atgauti sumokėtą avansą už neįvykusią kelionę.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų