„Juokinga, kai tai yra pagrindinė mūsų magistralė, ir už Kryžkalnio link pajūrio kelias, asfalto danga primena man filmą, kurį žiūrėjau jaunystėje – Smėlio karjerų generolai. Ten vaikai, kišenvagiai lakstydavo su sulopytomis kelnėmis – lopas ant lopo. O čia išgirdau, kad pereitų metų Kelių direkcijos pinigų neįsisavinta. Ar nemoka susisiekimo ministras kelių tvarkyti? Tai atsiųskite jį į Kauną, į kursus“, – Vyriausybės susitikime su šalies merais pirmadienį pareiškė V. Matijošaitis.
S. Skvernelis savo ruožtu pripažino, kad keletą metų Vilniui, Kaunui ir Klaipėdai buvo skiriama nepakankamai lėšų kelių remontui ir šiemet žadėjo „esminį proveržį“.
Kauno meras tvirtino, kad anksčiau remontas buvo daromas aplaidžiai, leidžiant per tvarkomus kelius važiuoti automobiliams.
Išgirdau tokį atsakymą, kokį anksčiau girdėdavau iš Kupčinsko.
„Tai aš tiek neišgerčiau“, – replikavo V. Matijošaitis.
R. Masiulis savo ruožtu tvirtino, kad visiškai prasti keliai yra remontuojami, tačiau pripažino, kad „pačiam palaikymui autostradų, teisingas pastebėjimas, lėšų nėra pakankamai“.
„Didžioji dalis lėšų šioje kadencijoje yra skiriama žvyrkeliams. Ir jei mes pasižiūrėtumėme, kiek bus pabaigta žvyrkelių, tai mums po kadencijos liks tik 6 tūkst. kilometrų žvyrkelių. 2020-ųjų pabaigoje turėsime tokia pat situaciją, kaip Švedijoje. Bet taip, palaikymui iš tiesų lėšų trūksta. Ir čia klausimas yra būtent Seimui“, – sakė susisiekimo ministras.
„Išgirdau tokį atsakymą, kokį anksčiau girdėdavau iš Kupčinsko (buvusio Kauno mero konservatoriaus Andriaus Kupčinsko – BNS)“, – sureagavo V. Matijošaitis.
Susisiekimo ministras taip pat įvertino Kauno mero jam deklaruotą pasiūlymą pasimokyti gatves remontuoti iš Kauno.
„Sunku patikėti, kad Kauno gatvės geresnės už automagistralę“, – Kauno merui replikavo susisiekimo ministras.
Naujausi komentarai