„Nuo ateinančio pirmadienio rangovai pradės jungiamųjų kelių kasimo darbus ir viadukų arkų užpylimą. Tam prireiks laikinai riboti eismą – po geležinkelio pervaža, abipus tunelio, judėjimas vyks viena juosta. Eismą reguliuos šviesoforas. Dar prieš pasiekiant Amalių geležinkelio pervažos prieigas vairuotojus pasitiks apylankas nurodantys kelio ženklai. Artimiausius du mėnesius piko metu rekomenduojame rinktis kitus kelionių maršrutus, jeigu tai įmanoma“, – sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Pirmajame etape, kurį sudaro trys atkarpos, tarp Palemono ir T. Masiulio gatvių numatyta įrengti daugiau kaip 3,5 km ilgio atkarpą. Užbaigę viadukų statybą ties Amalių geležinkelio pervaža, rangovai šį transporto mazgą sujungs su naujai nutiestu dviejų eismo juostų keliu iki pat Palemono gatvės.
„Jeigu nesiimtume papildomų priemonių ir eismo neribotume, statyba užsitęstų ir nuo to geriau nebūtų nei rangovui, nei gyventojams. Suprantame, kad tai sukels papildomo galvos skausmo vairuotojams, bet viskas daroma dėl didesnio patogumo ateityje“, – tikino Kauno miesto savivaldybės administracijos Statybos valdymo skyriaus vedėjas Vigimantas Abramavičius.
Abipus Amalių geležinkelio pervažos visiškai įrengti viadukus planuojama iki metų pabaigos. Statinys sujungs naują atkarpą iki Palemono gatvės, tad vairuotojai turės galimybę apvažiuoti dalį Ateities plento ir greičiau pasiekti Marių gatvę.
Projekte nemažai dėmesio skirta ir kitiems eismo dalyviams – pėstiesiems ir dviratininkams suplanuoti šaligatviai ir takai. Juos nuo važiuojamosios dalies atskirs žalia veja.
Partnerių nuotr.
Naujausi komentarai