„Tuoj turėsim save pačius vežti“, - per radijo ryšį burbtelėjo vienas maršrutinio autobusiuko vairuotojas kitam. Kasmet vasaromis važiuojančiųjų viešuoju transportu skaičius gerokai krenta, o šie metai - dar ir „kriziniai“.
Miesto maršrutinių taksi autobusiukų vairuotojai tikrai turi mažiau darbo - šį faktą patvirtina ir daugiausia maršrutų turinčios bendrovės „Girobusas“ vadovas.
„Vasarą keleivių skaičius visada keičiasi, ypatingai po Joninių. Iki to meto dar vyksta abitūros egzaminai, sesija universitetuose, baigiasi mokslo metai. Paskui prasideda atostogų metas ir keleivių skaičius sumažėja. Potencialūs maršrutinių taksi klientai išvažiuoja atostogauti, užsidaro aukštosios ir vidurinės mokyklos“, - vasaros ypatumus vardijo bendrovės direktorius Gintaras Girkontas.
Pasak jo, per laikotarpį nuo Joninių iki rugpjūčio vidurio keleivių skaičius smunka 20 procentų.
„Nieko čia stebėtino - kiekvieną vasarą panaši situacija pastebima“, - aiškino Kauno savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo pavaduotojas Gintautas Degutis.
Neseniai miesto viešajame transporte buvo atliktas tyrimas, po kurio paaiškėjo, kad autobusuose laisvų vietų yra - ypač vakarais.
Bendrovės „Autrolis“ komercijos vadovo Mindaugo Kučinovo teigimu, vasarą troleibusais važiuoja maždaug trečdaliu mažiau žmonių.
„Mes apie srautus galime spręsti pagal parduodamų bilietų skaičių. Sezono metu, kai į miestą sugrįžta studentai, rugsėjo-birželio mėnesiais parduodame po 50-70 tūkst. terminuotųjų ir 1-1,2 mln. vienkartinių bilietų. Vasarą šie skaičiai smunka apie 30 proc.“, - pasakojo „Autrolio“ atstovas.
Ne tik vasarą kalta, kad po miestą zujančiuose mikriukuose važiuoja vis mažiau žmonių.
„Ekonomikos krizė taip pat prie to prisidėjo. Žmones atleidžia iš darbų, auga nedarbas, todėl ir poreikis kur nors važiuoti sumažėja. Jeigu gyventojai ir turi darbus, tai jie mažiau išlaidauja pramogoms, apkarpo pirkinius, nevaikšto į kavines ir kino teatrus. Pastebime, kad po 19 valandos keleivių srautas gerokai sumažėja“, - tikino „Girobuso“ vadovas.
Naujausi komentarai