Pereiti į pagrindinį turinį

V.Meištas: mūsų įmonė niekada neplanavo dalyvauti restoranų versle (papildyta)

V.Meištas: mūsų įmonė niekada neplanavo dalyvauti restoranų versle (papildyta)
V.Meištas: mūsų įmonė niekada neplanavo dalyvauti restoranų versle (papildyta) / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Bendrovės „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Vytautas Meištas pažadėjo ir toliau remti Kaune vykstančius kultūrinius ir visuomeninius renginius.

Alaus restoranui ieško naujų patalpų

-      „Volfas Engelman“ turi savo kultūrą, kuri glaudžiai siejasi su Kauno miesto kultūra. Koks yra Jūsų indėlis į Kauno miesto kultūros gaivinimą dienos ir nakties metu organizuojamuose kultūros renginiuose?

-         Tarpukariu „Volfas Engelman“ aktyviai dalyvavo Kauno visuomeniniame ir kultūriniame gyvenime. Įkvėpti istorijos mes toliau tęsime bravoro pradėtus darbus, remiame ir toliau planuojame remti įvairius kultūrinius ir visuomeninius renginius: daugiau kaip 10 metų remiame Pažaislio muzikos festivalį, apie 10 metų remiame festivalį "Operetė Kauno pilyje". Esame ilgametis "Lietuvos teatrų pavasario" rėmėjas, daug metų remiame "Kauno dienos šventę", Hanza dienas ir kt. Senojo vardo atstatymo proga gegužės 6-7 dienomis Rotušės aikštėje organizuosime įvairių grupių koncertą. Esame surengę fotoparodą "Kaunas tada. Kaunas -dabar", kuri eksponuojama Kauno filharmonijoje.

Vietoje „Metropolio“ Laisvės alėjoje planavote atidaryti firminį alaus restoraną.  Ar atsirado naujovių šiame projekte? Gal galvojate apie kitas vietas Kaune?

Noriu patikslinti, kad mūsų įmonė niekada nedalyvavo ir neplanuoja dalyvauti restoranų versle. Tačiau mus domina galimybė bendradarbiaujant su partneriais, kurie dirba restoranų versle, steigti tarpukario stiliaus alaus restoraną. Panašu, kad "Metropolio" patalpos bus išnuomotos kitam nuomininkui, o mes savo ruožtu ieškome kitų patalpų Laisvės alėjoje, Senamiestyje.

Naujas pavadinimas - nepamirštamas

- Jūsų  įmonės naujas pavadinimas šį tą reiškia garbaus amžiaus žmonėms. O juk jie jūsų produkcijos suvartoja mažai. Jauniems vartotojams „Volfas Engelman“ vardas nieko nesako. Ar jau numatėte, kaip keisite pavadinimą, jei šis nepasiteisins?

- Įmonės pavadinimą pakeitėme nedarydami pigių marketinginių triukų, o norėdami atstatyti istorinį teisingumą, sugrąžinti tikrąjį istorinį bravoro vardą. Prieš karą "Ragučio" pavadinimu vadinosi kita alaus darykla, kurios pavadinimas dabar yra "Kauno alus". Manau, kad ilgiau vadintis pavadinimu, kuris mums nepriklauso, būtų nekorektiška. Pavadinimas, nors ir sudėtingas, tačiau mano giliu įsitikinimu, sunkiai užmirštamas. Beje, norėčiau pridurti, kad pernai alaus "Volfas Engelman" pardavimai kilo tris kartus - nuo 1,1 iki 3,3 mln. litrų.

 - Skelbiate, kad „susigrąžinote legendinio bravoro vardą“, tačiau ar žinote, kad žodis „bravoras“ įtrauktas į Didžiųjų kalbos klaidų sąrašą ir jo vartoti, anot kalbininkų, nevalia? Ar prieš vėl populiarindami šį žodį tarėtės su griežtaisiais kalbininkais?

- Taip, su kalbininkais mes konsultavomės. Tarp kalbininkų taip pat kyla diskusijų dėl šio žodžio vartojimo korektiškumo. Mano žiniomis, yra du didžiųjų kalbos klaidų sąrašai, kurių viename žodžio "bravoras" nėra.

Žodį "bravoras" vartojame norėdami pabrėžti savo alaus daryklos istoriškumą bei autentiškumą. Beje, tarpukario laikotarpiu visos alaus daryklos buvo vadinamos bravorais.

 - Kodėl keisdami pavadinimą tiek daug kalbėjote apie alaus šviežumą? Peršasi išvada, kad kitas alus Lietuvoje yra nešviežias?

- Kadangi alus nuo seno yra priskiriamas prie maisto produktų, manau, kad mums, kaip vartotojams, yra svarbu, kokio šviežumo maistą ar alų mes perkame. Taip pat galvojame, kad yra teisinga, kai vartotojai yra informuojami ne tik apie galiojimo, bet ir apie pagaminimo datą. Beje, tarpukariu visas alus dėl tuometinių technologijų buvo šviežias ir nepasterizuotas ir nuo balandžio mėnesio mūsų gaminimas alus "Volfas Engelman Rinktinis" yra nepasterizuotas. Mes tikimės, kad vartotojai tai įvertins.

Pradėjo rašyti sudėtį

-         Ar Jūsų įmonės gamina alų natūraliu būdu, ar rūgimo procesą skatina chemikalais, kaip ne kai kurios alų gaminančios bendrovės Lietuvoje?

-         Visas mūsų gaminamas alus yra fermentuojamas natūraliai, nenaudojant jokių chemikalų. Nėra prasmės greitinti alaus gamybos, kadangi per paskutinius metus alaus rinka nustojo augti ir gamybinių pajėgumų mums užtenka.

-         Kodėl nerašote pilnos alaus sudėties? Ant visu etikečių yra tik parašyta: „sudėtyje yra miežių salyklo“. Ir kodėl tik pasirodžius naujai alaus rūšiai yra jaučiamas kitoks skonis, o vėliau visų rūšių alaus skoniai  susivienodina?

-         Pilnos alaus sudėties rašyti nereikalauja tiek Lietuvos, tiek ES atitinkami teisės aktai. Frazė "sudėtyje yra miežių salyklo" yra privaloma todėl, kad įspėtume miežių produktams alergiškus žmones. Tačiau ant alaus "Volfas Engelman" butelių sudėtį mes pradėjome rašyti: "vanduo, salyklas, apyniai". Prie skonio yra priprantama, ir vienodas produkto skonis tėra vartotojo įsitikinimas.

-         Ar yra koks nors patikimas šimtaprocentinis būdas sužinoti, kokio šviežumo yra parduodamas alus?

-         Ant nemažos dalies mūsų gaminamo alaus rūšių yra žymimos dvi datos - pagaminimo ir galiojimo. Vasaros metu netikėtai sušilus orams būna situacijų, kai sandėliuose alaus atsargos išsenka. Taigi - mūsų "nesąžiningas žaidimas" su datomis tikrai greitai išaiškėtų. Mūsų konkurentai, kaip taisyklė, naudoja tik vieną - galiojimo datą, kuri dažniausiai yra šeši mėnesiai.

Daugiau atsakymų skaitykite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų