Pereiti į pagrindinį turinį

Žemės dienos proga kauniečiai išbandė naują autobusą

Minint Pasaulinę žemės dieną kauniečiams pristatytas bandomasis, elektra varomas autobusas.

Kovo 20-ąją minimas ne tik pavasario lygiadienis, kai diena pasiveja naktį. Jau kone pusšimtį metų šiandien švenčiama Pasaulinė žemės diena, primenanti, kad kiekvieno mūsų pareiga rūpintis aplinka, kurioje gyvename.

"Indėnai sako, kad žemės mes nepaveldėjome iš tėvų, ją pasiskolinome iš savo vaikų, todėl turime daryti viską, kad ji žydėtų, kvepėtų ir džiugintų ateinančias kartas", – savivaldybę apspitusių Žemės dienos minėjimo dalyvių sąmoningumą žadino Kauno vicemerė Rasa Šnapštienė. Nutilus Kauno pučiamųjų instrumentų orkestrui "Ąžuolynas" ir pasibaigus oficialioms sveikinimo kalboms, šalia Lietuvos trispalvės ir Kauno miesto savivaldybės vėliavos pakilo dar viena – su Žemės rutuliu centre.

"Nemanau, kad pakanka vienos dienos. Mylėti reikia nuolat. – Paklausta, ką daro, kad Žemė būtų gražesnė, o gyvenimas joje geresnis, "Aušros" gimnazijos antrokė Kristina ėmė lenkti pirštus. – Apgalvotai perku ne tik maisto produktus, bet ir drabužius. Naudoju daugkartinį, o ne šimtus plastikinių maišelių. Tėvus raginu dažniau vaikščioti pėsčiomis, o pati, kai tik yra galimybė, renkuosi dviratį, bet ne viešąjį transportą."

Tiesa, išbandyti autobuso, kuris laikinai sustojo prie Vytauto Didžiojo paminklo, gimnazistė nepraleido progos. Įkandin jai į bandomąjį, elektra varomą žemagrindį "Solaris Urbino 12 Electric" plūdo ir daugiau smalsuolių. Vieni jų sėdo į minkštas keleivių kėdes, kiti – tiesiai į vairuotojo kabiną prie vairo.

Nemanau, kad pakanka vienos dienos. Mylėti reikia nuolat.

"Galingas, ekonomiškas, ekologiškas, tylus", – pranašumus, kuriuos galės patirti visi kauniečiai, vardijo "Solaris Bus and Coach Latvia" Lietuvos regiono vadovas Donatas Mačiulis. Savaitę, sakė jis, bandomasis autobusas važinės Kauno gatvėmis 3-iuoju maršrutu, todėl miestiečiai galės įvertinti visus jo pranašumus ir trūkumus.

"Ne vienas manęs teiravosi, ar autobusas sugebės pakilti į Parodos kalną. Galiu garantuoti, kad tai jis padarys su vėjeliu",– šyptelėjo D.Mačiulis.

Gamintojų teigimu, naujoji transporto priemonė – ne tik tausojanti gamtą, bet ir kur kas erdvesnė nei jos pirmtakai. Iš viso šia transporto priemone gali važiuoti 75 keleiviai, salone yra 30 sėdimų vietų.

"Pagaliau atvažiavome į XXI amžių", – žvelgdamas į spalvotą autobusą rankas trynė ir laimingas vairuotojas Arūnas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų