Miesto gatvėse vis dažniau galima išvysti dviračių motorinių transporto priemonių, o tai reiškia, kad visi eismo dalyviai kelyje privalo būti gerokai atidesni, nei įprasta.
Siekiant užtikrinti eismo saugumą bei gerinti avaringumo situaciją Kauno apskrities keliuose, vakar Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato (toliau – Kauno apskr. VPK) pareigūnai vykdė policinę priemonę, skirtą neblaiviems vairuotojams nustatyti.
Jos metu skirtas didesnis dėmesys motociklų ir motorolerių kontrolei užtikrinti.
Birželio 10 d. Kauno rajone Kelių patrulių kuopos pareigūnai patikrino beveik 1100 įvairių transporto priemonių ir jų vairuotojų. Nustatyti 6 pažeidimai – 4 vairuotojai vairavo transporto priemones neturėdami teisės vairuoti, visi tai darė nebe pirmą kartą.
Viena vairuotoja kirto ištisinę liniją apsisukdama, o dar kita, kuriai alkotesteris parodė lengvą girtumo laipsnį – 1,00 prom., išgėrusi važiavo, kaip teigė, į darbą. Taip pat policijos pareigūnai priemonės metu sutiktiems motociklų ir mopedų vairuotojams priminė aktualiausias Kelių eismo taisykles bei vairuotojams dalijo „Atsargus kelyje“ lipdukus, primenančius apie būtinybę užtikrinti saugias keliones sau ir kitiems eismo dalyviams.
Kalbėdamas apie saugumą Kauno keliuose, į eismą įsiliejus motociklininkams ir mopedų vairuotojams, Kauno apskr. VPK Kelių policijos valdybos viršininkas Vigintas Lukošius, pirmiausia, džiaugiasi, kad šiemet skaudžių nelaimių, kuomet žūsta motociklų ar mopedų vairuotojai, šiai dienai išvengta.
„Tačiau eismo įvykių, susijusių su motociklų ar mopedų vairuotojais, šį sezoną jau būta: nuo šių metų pradžios iki gegužės mėnesio pabaigos Kauno apskrities keliuose buvo sužeisti 14 motociklininkų ir 2 jų keleiviai, taip pat 4 mopedų vairuotojai ir 2 jų keleiviai“, – apie naujo motociklų sezono statistiką pasakoja V. Lukošius. Pernai, lyginant tą patį laikotarpį, Kauno apskrities keliuose žuvo 2 motociklų, vienas mopedo vairuotojas, dar 9 motociklų ir 1 mopedo vairuotojas buvo sužeisti.
Kelių policijos valdybos viršininkas vardija ir pagrindines avarijų, į kurias patenka motociklininkai ir mopedų vairuotojai, priežastis: „Dauguma skaudžių eismo įvykių, kai žūsta ar sužeidžiami motociklų ir mopedų vairuotojai, kyla dėl saugaus važiavimo greičio nepasirinkimo ar jo viršijimo, saugaus atstumo tarp transporto priemonių nesilaikymo bei motociklų ir mopedų nepraleidimo, jiems važiuojant pagrindiniu keliu, taip pat sukant į kairę (apsisukant) nepraleidžiant tiesiai arba į dešinę sukančios dviratės motorinės transporto priemonės“.
Pareigūnas pataria automobilių vairuotojams dažniau dairytis į šoninio vaizdo veidrodėlius, tinkamai įvertinti eismo situaciją sukant į kairę ar išvažiuojant iš šalutinio kelio. Neprarasti budrumo, anot V. Lukošiaus, turėtų ir pėstieji – atidžiau apsidairyti kertant gatvę, mat motociklininkai gali nepastebimai atsidurti ir prie pėsčiųjų perėjos.
Motociklų vairuotojai privalo laikytis saugaus atstumo, pavojingai nemanevruoti, neviršyti leistino greičio, ir, žinoma, pasirūpinti tinkamomis motociklininko apsaugomis: kokybišku šalmu, apranga su apsaugomis, tinkama avalyne – tai privalomi atributai, siekiant maksimaliai apsaugoti save galimo eismo įvykio metu.
Šiais metais Kauno apskrities keliuose nuo šių metų pradžios iki gegužės mėnesio pabaigos iš viso įvyko 200 eismo įvykių, jų metu žuvo 5 eismo dalyviai (pernai tuo pačiu metu - 11), dar 220 (skaičius išlieka panašus) buvo sužeisti.
Naujausi komentarai