Kauno rajono gatvės vėl tapo čiuožykla: į įkalnes neužkyla sunkiasvoriai automobiliai

  • Teksto dydis:

Kauno rajone kai kurie keliai tapo labai slidūs ir dėl to neįveikiami sunkvežimiams bei greitosios medicinos pagalbos ekipažui. Vairuotojai atkreipia dėmesį, kad po ryte praūžusios pūgos, slidžių vietų keliuose yra nemažai.

Socialinio tinklo „Facebook“ grupėje „Reidas Lietuvoje“ internautai pasidalijo informacija, jog ties Raudondvariu esančia įkalne eismas praktiškai sustojo. Dėl slidžios kelio dangos sunkiasvoriai automobiliai negali įvažiuoti į kalną, todėl stoja, o už jų rikiuojasi kitos transporto priemonės.

„Raudondvario plentas. Neužkyla sunkvežimis“, – tokia žinute dalijosi vairuotojai.

Internautai svarstė, kad kelininkai turėtų žinoti, jog ši vieta – probleminė ir vos tik pradėjus snigti ar šalti, siųsti ten barstytuvus. Tačiau ne pirmą kartą vairuotojai stringa ties Raudondvariu ir priversti laukti, kol situacija pasikeis. Kai jau susiformuoja spūstis, ir patiems kelininkams tampa iššūkis pasiekti įkalnes ir jas nuvalyti bei pabarstyti, todėl vairuotojai turėtų apsišarvuoti kantrybe, o esant galimybei, ir rinktis alternatyvius maršrutus.

Vilkijoje vairuotojai taip pat pranešė apie slidų kelio ruožą. Minėtoje „Facebook“ grupėje internautai paskelbė ir nuotrauką, kurioje matyti, kaip nuo kelio nuslydo greitosios medicinos pagalbos ekipažas.

„Organizuokit traktorių, kad ištrauktų. Kitą kartą gali būti, kad pas jus važiuos. Dabar druskos trūksta, tai taupo žmonių sąskaita“, – komentavo vienas internautas.

Kauno miesto gatvėse eismo sąlygos yra ženkliai geresnės, o vairuotojų skundų – gerokai mažiau.

Portalas kauno.diena.lt plačiau pakomentuoti apie situaciją miesto gatvėse paprašė pakomentuoti „Kauno švaros“ atstovų. Taip pat uždavėme klausimus ir „Kelių priežiūrai“, kuri atsakinga už rajone esančius valstybinius kelius. Kai tik gausime specialistų komentarus, tekstą papildysime.

Pastarieji teigė, kad šiuo metu įkalnėse situacija jau yra gera, o pirmiausia dėmesys skirtas magistraliniams keliams.

„Mano žiniomis, įkalnės yra pabarstytos, situacija gera. Keliai pradėti barstyti dar vidurnaktį, didžiausias dėmesys skirtas keliui A1, jame šią parą dirbo 7 mechanizmai, išberta 664,662 t druskos, 584,707 t mišinio ir 246,273 kub. m tirpalo. Įskaitinių eismo įvykių neužfiksuota.

Apžvelgiant bendrą situaciją Lietuvoje, naktį prasidėjęs snygis prieš 6 val. ryto apėmė rytus ir vakarus. Apie 9 val. stipriai snigo jau visoje Lietuvoje (išskyrus vakarus). Sudėtingiausia situacija buvo rytuose“, – komentavo AB „Kelių priežiūra“ atstovė Giedrė Čekavičienė.

Situaciją Kauno gatvėse apžvelgė „Kauno švaros“ atstovas Jonas Trumpa. Pasak jo, įmonės darbininkai nuolat stebi orų prognozes, todėl įprastai gatves pradeda barstyti dar prieš snygį. Ši naktis – ne išimtis.

„Šiąnakt „Kauno švaros“ barstytuvai į Kauno miesto gatves išriedėjo dar vidurnaktį (00.00 val.) ir visų naktinių reisų metu išbarstė apie 70 tonų druskos. Tuo tarpu šįryt, kuomet pradėjo snigti (apie 10.00 val.), į Kauno gatves iškart išsiuntėme 9 barstytuvus, kurie iki šiol išbarstė dar apie 100 tonų druskos.

Ne paslaptis, kad prasidėjus snygiui, prioritetas skiriamas pagrindinėms miesto arterijoms – gatvėms, kuriomis kursuoja viešasis transportas, taip pat greitai apledėjantiems tiltams, viadukams, įkalnėms. Sudėtingiausiose vietose visuomet „Kauno švaros“ dėžės su smėlio ir druskos mišiniu“, – nurodė specialistas.

„Šiuo metu vairavimo sąlygas sunkina šlapdriba, todėl prašome vairuotojų išlikti atsargiais ir sąmoningais. Staigiai pasikeitusios oro sąlygos gerokai apsunkina vairavimo sąlygas, todėl rinkitės saugų greitį, keliones planuokitės pasiliekant papildomo laiko ir, svarbiausia, išlikite budrūs“, – pridūrė J.Trumpa.



NAUJAUSI KOMENTARAI

C2H5OH

C2H5OH portretas
Bratkos, grandinės kur? Kur grandinės? Šitą kalną net su mokiniu dariau. Apačioj reik išlaukt kol nebus auto žemyn, įjungt diferecialo blokavimą ir išjungt ASR. Tuomet jamam viduriuku nekeisdami apsukų. Mokyk ir mokyk.

Kaunietis

Kaunietis portretas
Toje Kauno rajono pusėje yra du probleminiai kalnai,Romainių ir Raudondvario. Juos senai jau reikėjo remontuoti,tie kalnai labai statūs. Romainių galima uždaryti,ir remontuoti,nes yra kitų kelių.kaip atvykti į gyvenvietę,o su Raudondvario kalnu yra problema,nes tai vienintelis kelias nuo Kauno.

Gintaras

Gintaras portretas
Kokia valdžia tokie ir kelei dar leiskim kad būtų tučiojimasi iš mūsų tai dar bus blogiu nes visi šiu dienu valdininkai rupinasi tik savo kišenės pripildymu primenu viems beraščiams kad karstas kišenių neturi...
VISI KOMENTARAI 10

Galerijos

Daugiau straipsnių