Pereiti į pagrindinį turinį

Sukčiai ir toliau bando pralobti: šį kartą nusitaikė į banko klientus

2019-02-09 08:13
DMN inf.

Portalo skaitytoja Aušra G. elektroninio pašto dėžutėje rado įtartiną laišką. Jį neva siunčia „Danske Bankas“, tačiau moteris su šiuo banku niekuomet neturėjo jokių reikalų.

Kęstučio Vanago (Fotobanko) nuotr./DMN montažas

„Šį laišką gavau į elektroninio pašto dėžutę, kuria naudojuosi darbo reikalais. Su šiuo banku niekada neturėjau jokių reikalų. Įtarimų sukėlė ir tai, kad pats laiško turinys primena netaisyklingą vertimą iš užsienio kalbos“, – pastebėjimus dėstė moteris.

Atsiųstame laiške trūksta lietuviškų raidžių, o tokių rašybos klaidų dažniausiai jau nebedaro ir pradinių klasių moksleiviai.

„Danske Bank“ atstovė ryšiams su visuomene Vaida Bičkutė teigė, kad šiuos laiškus siunčia sukčiai. „Bankas niekuomet neprašo patvirtinti savo duomenų tokiais nuorodų paspaudimais tiek internete, tiek elektroniniame pašte. Turime saugių būdų bendrauti su klientais. Tad vertėtų būti dėmesingiems“, – sakė atstovė.

Anot jos, penktadienį buvo gauta keletas pranešimų apie tokius laiškus.

Banko internetiniame puslapyje rašoma, kad prireikus „Danske Bank“ darbuotojai pakvies jus apsilankyti artimiausiame banko padalinyje, bet niekada neprašys atskleisti jūsų slaptažodžio telefonu, el. paštu ar kitais būdais.

Daugiau patarimų, kaip užsitikrinti saugumą galite rasti čia. 

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų