Vis daugiau dviračių ir el. paspirtukų vairuotojų patenka į eismo įvykius

  • Teksto dydis:

Šiltuoju sezonu, kaip ir kasmet, policijos pareigūnai pastebi išaugusį eismo įvykių skaičių, kuriuose dalyvauja dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai.

Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus pareigūnai atskleidžia, kad tokie eismo įvykiai dažniausiai neapsieina ir be skaudžių pasekmių.

Nuo šių metų pradžios iki rugpjūčio mėnesio pradžios Kauno apskr. VPK Kelių policijos skyriaus pareigūnai skaičiuoja, kad Kauno mieste įvyko 75 eismo įvykiai, kuriuose dalyvavo dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai.

„Priežasčių, kodėl dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai sukelia ar patenka į eismo įvykius ne viena – viršijamas greitis, važiuojama su techniškai netvarkinga priemone, neįvertinamas sustabdymo greitis, bet svarbiausia – trūksta atidumo ir susikaupimo dalyvaujant eisme“, – teigia policijos pareigūnai.

Lyginant su praėjusiu šiltuoju sezonu, pareigūnai pastebi tokių eismo įvykių daugėjimą. „Dviračiai ir elektriniai paspirtukai itin populiarūs tarp  jaunimo. Turbūt, kiekvienas iš mūsų esame matę, kai elektriniu paspirtuku važiuojama dviese ar net trise, nors tai daryti draudžiama. Deja, tokių eismo įvykių pasekmės būna skaudžios, nes neretai naudojama tik viena apsaugos priemonė – šalmas. Ir pastarasis net ne visais atvejais. Eismo dalyviai paspirtukus ar dviračius nevengia vairuoti neblaivūs ar apsvaigę nuo narkotinių–psichotropinių medžiagų“, – pasakoja pareigūnai.

Pareigūnai skaičiuoja, kad iš kiek daugiau nei per pirmąjį šių metų pusmetį įvykusių eismo įvykių, kuriuose dalyvavo dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojai, daugiau nei 50 tokių eismo įvykių dalyvavo dviračio vairuotojas, likę – elektrinių paspirtukų vairuotojai.

„Tikslios statistikos apie tokius eismo įvykius nėra, kadangi į juos ne visada yra kviečiama policija (jei pats dėl savo kaltės susižaloja), į gydymo įstaigas dviračių, elektrinių paspirtukų vairuotojai neretai kreipiasi patys, vaikai atvežami tėvų“, – teigia policijos atstovai.

Pareigūnai pastebi, kad eismo įvykiuose, kuriuose dalyvauja dviračiai ir elektriniai paspirtukai nukenčia ne tik jų vairuotojai, keleiviai, bet ir kiti eismo dalyviai – pėstieji bei kitų transporto priemonių vairuotojai. „Neretai eismo įvykiai įvyksta dviračių ir pėsčiųjų takuose, kuriuose dviračių ir paspirtukų vairuotojai nepasirinkdami saugaus greičio (artimo pėsčiojo), susižaloja ir sužaloja pėsčiuosius. Vaikai, kurie važinėdami dviračiais ir elektriniais paspirtukais dažnai nesutelkia dėmesio, važinėja gatvėse nedėvėdami apsaugos priemonių, nesilaikydami Kelių eismo taisyklių, pavojingai manevruoja, kirsdami  važiuojamąją kelio dalį nenulipa nuo dviračio ar paspirtuko, o tai iki nelaimės tik vienas žingsnis“, – apibendrina policijos pareigūnai.

Policijos pareigūnai dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojų prašo nepamiršti laikytis Kelių eismo taisyklių, būti atidiems, saugoti save ir kitus eismo dalyvius.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Hanibalas

Hanibalas portretas
Nemano esa atsakingi ir atsiradus galimybei pasprunka . Nukentėjusysis gi .... Palangoje tai asmenys vairuojantis ipatingai pavojingai . Kelis kartus ruošiausi nuspirti .

KLAUSIMAS

KLAUSIMAS portretas
Kur važiuoti dviratininkams ir paspirtukininkams A.Smetonos alėjoje?Šaligatvis siauras, bent jau būtų dažyta juosta atskirtas.Vieni nori ramiai pasivaikščioti prie upės, kiti-važiuoti.Ir vieni ir kiti teisūs.Tai gal miesto valdžia , architektai ,trinkeliuotojai galėtų pasukt galveles?

Kaunietis

Kaunietis portretas
Karta vežiau pašįstama į traumatologinį su sulaužta koja. Nežnau kas nutiko, bet ji sakė, kad ėjo šalligatviu ir ja partrenkė paspiirtukas. Keisčiausia kad vis kartojo, kad pati kalta? Pirmiausia gal reikejo nutiesti kelius tiems dviratininkams ir paspitukininkams . Dabar jie važiuoja bet kur ir bet kaip.
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių