Pigių skrydžių lyderis Lietuvoje Kauno oro uostas ketina per mėnesį parengti strategiją, kaip pritraukti daugiau aviakompanijų.
Kurs paslaugų paketus
Po mėnesio Kauno oro uostas turės parengti strategiją, kaip pritraukti naujų aviakompanijų, po Susisiekimo ministerijoje pristatytų oro uosto veiklos rezultatų pranešė Ryšių su visuomene skyriaus vedėja Regina Sklepovič. Daugumą Kauno oro uosto keleivių skraidina pigių skrydžių bendrovė Ryanair. Šios aviakompanijos lėktuvai skraido į Londoną, Dubliną, Glazgą, Šenoną ir Frankfurtą.
Kauno oro uostas galėtų sustiprinti savo pozicijas ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų Europoje. Jis galėtų aptarnauti daugiau keleivinių ir krovininių lėktuvų, įsitikinęs oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas. Jo teigimu, oro uostas turi daug galimybių bendradarbiauti su privačiu verslu ir drauge gali suformuoti įvairių paslaugų paketą: gerinti keleivių susisiekimą su miestu, teikti sandėliavimo ir kitas paslaugas krovinių vežėjams. Oro uostų pasaulyje yra daug, tačiau patrauklūs tik tie, kurie gali pasiūlyti kompleksinę paslaugą, įsitikinęs A.Šliupas.
Susisiekimo ministras Audrius Butkevičius Kauno dienai yra sakęs, kad šiuo metu specialistai rengia galimybių studiją, kokiam oro uostui suteikti nacionalinės svarbos statusą. Tiriami Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai, - sakė ministras. Taip pat aiškinamasi, ar neverta statyti naują oro uostą. Ekspertų išvados Vyriausybei bus pateiktos vasarą.
Krovinių rinkos lyderis
Per praėjusius metus Kauno oro uostas aptarnavo 391 tūkstantį keleivių 60 procentų daugiau nei užpernai. Per pastaruosius trejus metus Kauno oro uosto rinkos dalis šalyje padidėjo nuo 2 iki 18 procentų, džiaugėsi A.Šliupas.
Beveik pusė keleivių skrido į Londono Stanstedo oro uostą ir iš jo. Nuo balandžio bus atnaujintas aviakompanijos Ryanair maršrutas Liverpulis Kaunas, sakė generalinis direktorius. Pernai ši aviakompanija iš Kauno pradėjo skraidinti į Škotijos miestą Glazgą ir Airijoje esantį Šenoną.
Kauno oro uostas taip pat užima 58 procentus krovinių skraidinimo rinkos. Pernai čia perkrauta 6,8 tūkstančio tonų krovinių ketvirtadaliu daugiau nei užpernai.
Prie Karmėlavos įsikūręs oro uostas yra techniškai universaliausias Lietuvoje 3250 metrų kilimo ir tūpimo takas leidžia priimti visų tipų orlaivius.
Kyla naujas terminalas
Šiuo metu Kauno oro uoste statomas naujas keleivių terminalas, kuris atitiks Šengeno erdvės šalių teisinius reikalavimus. Jis turi iškilti iki kovo pabaigos, nes tada Lietuvos oro uostams baigsis pasirengimo laikotarpis užtikrinti trečiųjų šalių keleivių kontrolę.
Trijų aukštų keleivių terminalas bus 7,4 tūkstančio kvadratinių metrų ploto. Planuojama jame per metus aptarnauti 800 tūkstančių keleivių.
Prie terminalo statybininkai įrengs apie tūkstančio vietų automobilių stovėjimo aikštelę, o pačiame terminale veiks kavinės, restoranas, parduotuvės, bankų filialai, automobilių nuomos kompanijos.
Dienomis, kai bus didelis keleivių srautas iš nepriklausančių Šengeno erdvei šalių, Europos Sąjungos piliečiai bus aptarnaujami senajame pastate, yra sakęs Kauno oro uosto generalinio direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Cucėnas.
Detaliajame oro uosto plane numatytas ir Karmėlavos lankstas, kad į oro uostą važiuojantys vairuotojai aplenktų miestelį. Naują kelią ketinama tiesti po dvejų metų.
Naujausi komentarai