Lietuviai atpranta nuo pigaus alaus

Lietuviai atpranta nuo pigaus alaus

2007-03-21 00:00

“Švyturys-Utenos alus” pernai pardavė daugiau kaip pusantro milijono litrų gėrimų

“Švyturys-Utenos alus” pernai pardavė daugiau kaip pusantro milijono litrų gėrimų

Lietuvoje kasmet išgeriama vis mažiau pigaus alaus, kuris užleidžia vietą aukštos kokybės alui. Tokias tendencijas pastebi didžiausias šalies alaus gamintojas “Švyturys-Utenos alus”, pernai pardavęs rekordišką kiekį produkcijos.

Aludarių asociacijos duomenimis, 2006 metais Lietuvos alaus rinkos dydis siekė 270 milijonų litrų ir, palyginti su 2005 m., padidėjo 5,1 proc. Lyderio pozicijas dar labiau sustiprino “Švyturys-Utenos alus”, užėmęs 48,56 procento šalies rinkos ir pardavęs 133,1 milijono litrų alaus - 7,4 procento daugiau nei užpernai.

Produkcijos apimtis padidino ir kiti aludariai: “Kalnapilio-Tauro grupė”, “Ragutis”. Krizėje atsidūrusi “Gubernija” dar labiau atitolo nuo stiprėjančių konkurentų.

“Švyturio-Utenos alaus” generalinis direktorius Rolandas Viršilas teigė, kad praėjusiais metais įmonei pavyko pasiekti rekordinę apyvartą, kuri ūgtelėjo beveik penktadaliu iki 421 mln. litų, iš viso Lietuvoje parduota 168,5 milijono litrų gėrimų.

“Mūsų sėkmę lėmė išaugę ne tik alaus, bet ir mineralinio vandens bei sidro pardavimai. Analizavome rinkos pokyčius ir stengėmės gaminti vartotojų poreikius atitinkančius produktus”, - aiškino R.Viršilas.

Lietuvoje išryškėjo dar 2005 m. prasidėję svarbūs alaus rinkos pokyčiai: didėjant perkamajai galiai lietuviai pradėjo daugiau vartoti aukštos kokybės alaus.

Besikeičiančias vartojimo tradicijas pajuto ir “Švyturys-Utenos alus” - įmonė pernai pardavė beveik perpus daugiau aukščiausios kokybės alaus, o pigaus alaus segmentas sumažėjo 6 proc., nors dar 2005 metais ši rinkos dalis didėjo. Daugiausia pernai augo nealkoholinio alaus pardavimo apimtys.

Įmonės marketingo direktorė Aušra Vasiljevienė tvirtino, kad “Švyturys-Utenos alus”, jau nebe pirmus metus orientuodamasis į aukščiausios kokybės alaus gamybą, taip pat siekia, kad vartotojai rinktųsi kokybišką, o ne pigią produkciją.

2006-ieji aludariams buvo sėkmingi ir užsienio šalių rinkose. Beveik trečdaliu daugiau “Švyturio-Utenos alaus” produkcijos eksportuota į Airiją, Didžiąją Britaniją, JAV, Ispaniją. R.Viršilas vylėsi, kad lietuvišku alumi bus prekiaujama ne tik Kaliningrado srityje, bet ir kituose Rusijos regionuose.

Praėjusiais metais aludariai, dar tvirčiau įsitvirtinę šalies geriamojo vandens ir sidro rinkose, neatsisako ambicijų mesti iššūkį energetinių ir gaiviųjų gėrimų gamintojams.

Prognozuojama, kad šiemet alaus, geriamojo vandens ir sidro rinkos stabilizuosis ir nebeaugs taip sparčiai kaip iki šiol.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų