Pereiti į pagrindinį turinį

Konferencijoje – socialinių plakatų ekspozicija

2015-04-15 07:18
DMN inf.

Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro Meno kiemas (Bažnyčių g. 4) paskutinėmis kovo dienomis kvietė dalyvauti „Dizaino manufaktūros“ nemokamose kūrybinėse dirbtuvėse „Socialinis plakatas: atsakingo verslo link“. Dirbtuves inspiravo UAB „Expo Vakarai“ organizuojama verslo pokyčių konferencija „Atsakingo verslo link“.

Ši konferencija ir paskatino kūrybinės grupės „Mamaika“ dizainerių duetą – Eglę ir Darių Petreikius (Kaunas) kartu su dirbtuvių dalyviais pasigilinti į socialinės reklamos ypatumus. Tris dienas vykusių užsiėmimų dalyviai analizavo plakato žanro specifiką ir fotografijos bei kompiuterinės grafikos panaudojimo galimybes kuriant plakatą – fotografavimo bei nuotraukų kadravimo subtilybes, maketų techninius reikalavimus ir kitus kūrybinius niuansus. 

Pagrindinis dėmesys buvo skiriamas socialinės reklamos kūrimui, mėginant kūrybiškai pažvelgti ir vizualiai perteikti miesto ir miestiečių problemas bei aktualius visuomenės skaudulius. Kūrybinių dirbtuvių metu kilusios diskusijos dalyviams padėjo apsispręsti, kurios socialinės temos šiuo metu aktualiausios, tuomet teliko atrasti objektus, padėsiančius atskleisti sumanyto plakato esmę, juos nufotografuoti ir nuotrauką ar grafikos darbą paversti socialiniu plakatu. Dirbtuvių dalyviams itin aktualios pasirodė taršos, socialinės atskirties, atlyginimų vokeliuose ir kitos opios visuomenės bei verslo problemos. Pavyzdžiui, kūrybinių dirbtuvių dalyviai Indrė Razbadauskaitė-Venskė ir Marius Pertinas akcentavo Klaipėdos oro taršos problemas, tai atskleidžia ir jų sukurtų socialinių plakatų tezės: „Apsaugokim aplinką nuo Klaipėdos!”, „Klaipėda – sveikas miestas. Aš noriu kvėpuoti grynu oru”, Liepai Robinaitei itin aktuali gamtosauga: „Jei gali nespausdinti, nespausdink”, Skaistė Marčienė savo dėmesį sutelkė į itin aktualią šešėlinės ekonomikos problemą: „Šiandien priedas – senatvėje bėdos“. Erikos Paltanavičiūtės sukurtas plakatas „Kiek profesionalų lieka už durų?“ skirtas socialinės atskirties temai. Šis plakatas buvo pripažintas kaip geriausiai atskleidžiantis kūrybinių dirbtuvių temą.

Visi kūrybinėse dirbtuvėse sukurti plakatai bus eksponuojami verslo pokyčių konferencijos „Atsakingo verslo link“, vyksiančios „Švyturio“ arenoje balandžio 16 d. parodoje „Individuali statyba“, metu. Kolegialiai geriausiu išrinktą Erikos Paltanavičiūtės plakatą klaipėdiečiai jau gali pamatyti ir mieste – jis  tris savaites bus eksponuojamas Klaipėdos savivaldybės reklaminėse „JC Decaux“ kolonose.

Projektą organizavo KKKC ir Meno kiemas, partneriai – Klaipėdos savivaldybė, kūrybinė grupė „Mamaika“, projekto globėjai – parodų organizatoriai „Expo Vakarai“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų