Palangos įvaža buvo rekonstruota iš esmės – eismo juostos buvo praplatintos, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takai, atsirado turbožiedinės sankryžos.
7 mln. eurų vertės Lietuvos automobilių kelių direkcijos skelbtą užsakymą laimėjo įmonė "Hidrostatyba", dirbusi jungtinėje veikloje su įmone "Šilutės automobilių keliai".
Įmonės "Hidrostatyba" projektų direktorius Gediminas Zumaras aiškino, kad veikiausiai šie dangčiai liko dėl to, jog projekte buvo numatyta nekeisti šių šulinių ir jų dangčių.
Gediminas Zumaras. Vytauto Petriko nuotr.
"Kiek pamenu, buvo vienoje ar kitoje vietoje nurodyta pažeminti ar paaukštinti pačius šulinukus, tačiau veikiausiai senieji dangčiai liko, nes nebuvo liečiami patys šuliniai. Jei projektuotojas nurodė neliesti, taip ir darėme. Naujai įrengtų šulinių tikrai neuždengėme nežinia iš kur paimtais dangčiais su sovietine simbolika. Turbūt Lietuvos Respublika, taupydama lėšas, juos ir paliko", – paaiškino G.Zumaras.
G.Zumaras pastebėjo, jog šulinių dangčių su sovietine simbolika galima aptikti kone kiekviename mieste.
"Vilniuje taip pat daug sovietinių ženklų, kareivių skulptūrų buvo. Mes šių ženklų tikrai nepiešėme. Jei būtų projekte numatyta nupiešti tokį ženklą, gal būtume paklausę, bet vis tiek piešę, nes taip nurodo Statybos įstatymas", – juokėsi G.Zumaras.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai