Klaipėdos miesto Saugaus eismo komisijos posėdžio metu tokį siūlymą pateikė mero pavaduotojas Artūras Šulcas. Vicemeras atkreipė dėmesį, kad praėjusiais metais dvi pačios skaudžiausios avarijos, kai žuvo žmonės, įvyko ant viadukų.
"Tiltų dangos darosi slidžios greičiau nei gatvės. Šiuos statinius šaltis veikia ir iš viršaus, ir iš apačios. Vairuotojai dažnai to neįvertina. Paprastai patikrina kelio dangą, važiuodami iš kiemo, pamato, kad nėra slidu, tad drąsiai važiuoja ir viadukais, kur eismo sąlygos gali būti visai kitokios. Statinius jau gali dengti ledas ar plikledis", – teigė vicemeras.
Dėl to A.Šulcas bent prie pagrindinių miesto viadukų – P.Lideikio ir Mokyklos gatvių, Taikos prospekto per geležinkelį – siūlė įrengti kintamosios informacijos kelio ženklus, įspėjančius apie eismo sąlygas.
"Oro temperatūrai nukritus iki tam tikros ribos, suveiktų indikatoriai ir ženklas įspėtų, kad danga yra slidi, rekomenduotų pasirinkti saugų greitį", – tvirtino mero pavaduotojas.
A.Šulco teigimu, siūlomi kintamosios informacijos ženklai, nes prie įprastų vietinių vairuotojų akys labai greitai pripranta ir šie tampa nepastebimi.
"Kažin, ar kas sureaguos, kad reikia sumažinti greitį, vyraujant neigiamai oro temperatūrai ar lyjant, jei stovės įprasti kelio ženklai", – abejojo vicemeras.
Saugaus eismo komisija pritarė kintamosios informacijos ženklų įrengimui prie pagrindinių miesto viadukų. Savivaldybės administracijai pavesta išanalizuoti vietas, kur jie galėtų būti pastatyti. Numatoma, kad tokie ženklai galėtų būti įrengti kitais metais.
Taip pat savivaldybės administracijai pavesta įvertinti kitas priemones, kurios padėtų užtikrinti didesnį eismo saugumą, mažintų avaringumą ant tiltų.
Viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" direktorius Gintaras Neniškis atkreipė dėmesį, kad dažnai avarijos ant viadukų kyla ir dėl to, kad transporto priemonės nuslysta į priešpriešinę eismo juostą.
"Gal vertėtų eismo juostas ant viadukų atskirti fizinėmis kliūtimis, kur tai yra įmanoma. Tada slystantys automobiliai neišvažiuotų į priešpriešinę eismo juostą. Juos sustabdytų kliūtis. Suprantu, kad tam reikia didesnės analizės", – pripažino G.Neniškis.
Naujausi komentarai