Apžvalga: 2021 metų reikšmingiausi įvykiai jūrinėje srityje

  • Teksto dydis:

Sausis

5 d. Vakarų laivų gamykloje darbą pradėjo antrasis "Panamax" laivams remontuoti skirtas plaukiojantis dokas.

12 d. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija pasirašė 17,3 mln. eurų sutartį su Danijos kompanija "Rohde Nielsen A/S" dėl laivybos kanalo gilinimo iki 15 m.

15 d. Duotas startas Šventosios žvejų uosteliui statyti – oficialiai paskelbtas šio uostelio statybos rangovo konkursas.

Vasaris

8 d. Oficialiai paskelbta, kad burlaivyje "Brabander" jo ilgametį kapitoną Valdemarą Vizbarą pakeis vyresnysis kapitono padėjėjas Ričardas Ramanauskas.

22 d. Neringos savivaldybė pasirašė sutartį su Lietuvos buriuotojų sąjunga, kad taps Lietuvos buriavimo centru.

Kovas

4 d. Sukako 100 metų, kai 1921 m. į Klaipėdą atplaukė pirmasis Lietuvos laivas "Jūratė" su trispalve.

5 d. Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija nauju savo prezidentu išrinko Vaidotą Šileiką.

22 d. Žvejys Vilius Karolis žvejybiniuose tinkluose, pastatytuose ties Palanga, 5 m gylyje aptiko iki tol Lietuvoje nematytą žuvį – keturūsę vėgėlę.

Balandis

10 d. Prasidėjo uosto bangolaužių rekonstravimo darbai.

19 d. Klaipėdos uosto kapitono konkursą laimėjo 49 metų jūrų kapitonas Vladas Motiejūnas.

Gegužė

1 d. Įsigaliojo nauji reikalavimai dėl dulkėtumo uoste.

19 d. Klaipėdos universiteto Botanikos sode atidarytas iš uosto ištrauktų akmenų parkas.

Birželis

3 d. Nepriklausomas Klaipėdos uostas šventė 30-ąjį gimtadienį.

5 d. Laivybos kompanijos MSC paskelbė, kad Klaipėdos uoste atnaujina konteinerių paskirstymo centro veiklą.

25 d. Pagal laivų kontrolės duomenis, Lietuva kyla aukštyn Paryžiaus memorandumo (MoU) sąraše.

Liepa

10 d. Skelbiamas SGD laivo-saugyklos išpirkimo konkursas.

17 d. Po rekonstrukcijos atidaryta didesnius laivus pasirengusi priimti Malkų įlanka.

23 d. Naujai pastatytam "Smiltynės perkėlos" keltui suteiktas vardas "Klaipėda".

Rugpjūtis

8 d. Klaipėdos uoste rekonstruotoje krantinėje Nr. 1 pristatyta naujos kartos unikali naftos produktų krovos įranga.

11 d. Uoste skelbiama apie būsimojo naujo kruizinių laivų terminalo krantinių statybos geologinius tyrimus.

Rugsėjis

9 d. Daugiau nei metus po teismus tąsomas Jūrinio sektoriaus darbuotojų rengimo centras, įkurtas sujungus dvi jūrinio profesinio mokymo mokyklas, pripažintas teisėtu.

13 d. Jūrų kultūros koordinacinėje taryboje pirmininku išrinktas Gintautas Kutka.

20 d. Baigti elektros jungties "Harmony Link", kuri jungs Lietuvą su Lenkija, jūros dugno tyrimai.

28 d. Nuspręsta "Smiltynės perkėlos" krantinėse diegti reguliuojamas rampas.

Spalis

5 d. "Klaipėdos nafta" tapo Brazilijoje veikiančio SGD terminalo "Gas Natural Açu" (GNA) operatore.

25 d. Pasieniečiai už 850 tūkst. eurų įsigijo naują katerį ir paskelbė, kad pirks dar du.

Lapkritis

18 d. Uosto direkcija laimėjo bylą prieš aplinkosaugininkus dėl užteršto grunto aikštelės.

24 d. Norvegų laivas "Ole Willassen" trečią kartą skendo Dangės upėje prie krantinės.

26 d. Susisiekimo ministras Marius Skuodis paskelbė, kad Karaliaus Vilhelmo kanalas turėtų būti sujungtas su Kuršių mariomis ir naudojamas ne tik pramoginiams ar keleiviniams laivams, bet ir kroviniams gabenti.

Gruodis

4 d. Lietuvoje paminėtos pirmojo Klaipėdos jūrų uosto kapitono Liudviko Stulpino gimimo 150-osios metinės.

5 d. Skelbiama, kad bus elektrifikuotos dvi su Klaipėdos uosto veikla susijusios geležinkelio linijos. Viena jų – iš Vilniaus per Kaišiadoris, Šiaulius iki Klaipėdos, kita – Klaipėdos geležinkelio mazgo ruožas nuo Klaipėdos prieigų iki "Draugystės" geležinkelio stoties.

8 d. Kilo skandalas, sukrėtęs ir Vyriausybę, dėl baltarusiškų trąšų gabenimo per Klaipėdos uostą.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Cha cha cha

Cha cha cha portretas
Skuodis kanalu krovinius plugdys:) Ble ble buchalteris:)

Lukas

Lukas portretas
Užteršto grunto "aikštelė", Klaipėdos,Lietuvos "atominė bomba". Tai žiauriau negu Baltarusijos AE. Tai viso sovietmečio mėšlas arba visa Mendelėjavo chemijos lentelė. Ir neduok Die, jei nors vienas rezervuaras būtų pažeistas. Vis dėl to, tai strateginis, padidinto pavojingumo objektas. Kas jį saugo? Prezidente, apart Tautos saugumo dėl Rusijos grėsmės, ar neįžvelgiate vidaus saugumo? Ir dar šalia SGD terminalas. Klaipėdieti rūpinkis ne BLR trąšomis,o Tautos saugumu. Kur ta "Gerovė"? Jeigu driokstels ,Lietuvėlei mažai nepasirodys.
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių