Kažkada iš Klaipėdos krašto iki Vokietijos/ ne Prūsijos o Vokietijos/ arkliais nuvažiuodavo o čia mafai jau seniai viską susėme užspaudę nieko neleidžia tik kad jų vežiojimais naudotūsi. Ir brangiai mokėtu. Kodėl Lietuva neturi savo jūros transporto? O kodėl nėra valstybinio oro laivyno? Ogi todėl.
Puiki idėja, visada viliuosi, kad Klaipėdoje yra turtingų ir protingų žmonių, yra jų Taryboje, vykite pas lenkus, tarkitsė, finansuokite, manau, kad tikrai atsipirktų... O danai žiūri tik savo pelnų, trina mūsų keltų istoriją, neva nebuvo Klaipėdoje jokios nei Lietuviškos LISCO keltų linijos, nebuvo "Palangos". "Kauno"," Vilniaus ". "Klaipėdos" keltų
pigių susisiekimo priemonių o ne su tokiais senais trantais kurie nežinia kap praeina taršos registra, važinėt. Siūlyčiau padaryt pajūriu vienbėgį el. traukinuką. Nuo Palangos iki Lenkijos pro Kaliningradą (su ruskiais vistiek jau greit teks taikytis ) Bus pigiau
DFDS keltų atstovai ne kartą yra sakę, kad jiems dabar yra rūpestis išlaikyti esamas keltų linijas, o apie kažkokias naujas jie net negalvoja... Tos mintys apie keltą į Gdanską nėra naujos [Net ir ministras J. Narkevičius apie tai svajojo], bet viskas visada taip ir pasibaigia gražiomis kalbomis ir svajonėmis. DFDS atstovai sako: " jeigu šioje Baltijos jūros pusėje būtų kokia nors nauja perspektyvi kryptis- jie tikrai būtų ją jau seniai pastebėję"... Panašu, kad į Gdanską jūrų keltu neplauksime dar ilgai.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)