Pereiti į pagrindinį turinį

Atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse kranas

2015-03-20 11:49

Į Jūrų perkėlos terminalą atplaukė Didžiausias Baltijos šalyse automobilinis teleskopinis kranas.


 

Kaina: kranas bendrovei atsiėjo beveik 3 mln. eurų.
Kaina: kranas bendrovei atsiėjo beveik 3 mln. eurų.
Kaina: kranas bendrovei atsiėjo beveik 3 mln. eurų.

Į Jūrų perkėlos terminalą atplaukė Didžiausias Baltijos šalyse automobilinis teleskopinis kranas.

Šiuo metu Klaipėdos uoste stovintį 500 tonų keliamosios galios kraną iš Vokietijos gamintojo įsigijo bendrovė "Strėlė logistics".

Bendrovė Lietuvoje ir užsienyje teikia kėlimo paslaugas automobiliniais kranais ir iki šiol jos didžiausias turimas kranas siekė 300 tonų.

Naująjį kraną bendrovė pagal specialų užsakymą už beveik 3 mln. eurų įsigijo iš "Liebherr" gamintojo.

Pastarasis yra išskirtinis savo techninėmis savybėmis, mat jo galia leis vienu metu pakelti net 300 lengvųjų automobilių, o didžiausias krano išvystomas greitis – 80 km/h.

Kaip teigė "Strėlė Logistics" valdybos pirmininkas Kęstutis Slavinskas, ši investicija leis nemažai sutaupyti. 

"Tokio tipo ir dydžio kranų Baltijos šalyse anksčiau nebuvo, o prireikus jie būdavo vežami iš Vokietijos, Lenkijos ar Suomijos ir atsieidavo kur kas brangiau. Dabar krano atgabenimo, montavimo ir administravimo kaštai bus mažesni. Jei anksčiau iš Vokietijos ar Olandijos tokio krano nuoma siekė apie 30 tūkst. eurų, tai nuo šiol ši suma sudarys apie 5 tūkst. eurų dienai neįskaitant transportavimo išlaidų", – kalbėjo K.Slavinskas.

Šis 500 tonų keliamosios galios automobilinis teleskopinis kranas tinka kaminų, šildymo katilų, reaktorių montavimui, tiltų elementų ir kitų didelių konstrukcijų surinkimui, kitokios pramoninės įrangos montavimui.

Tokio krano eksploatacijos laikas – apie 20, o kartais gali siekti net ir 30 metų. Anot V.Slavinsko, nauja investicija leis bendrovei praplėsti savo klientų ratą ir formuoti didesnę rinką. 3 mln. vertės kranas įprastai atsiperka per 5 metus. Tačiau vadovų manymu, tai įvyks kur kas greičiau. Mat jau dabar įmonė Lietuvoje turi sudariusi keletą kontraktų.

"Kranas jau yra įdarbintas ir šiandien vakare išvažiuoja į Jonavą, kur bus atlikti statybos darbai. Tai yra tikrai pozityvu", – pasidžiaugė K.Slavinskas.

Šiuo metu "Strėlė logistics" automobilinių kranų parką sudaro 36 kranai, kurių keliamoji galia nuo 35 iki 500 tonų. Iki 2002 metų Lietuvos rinkoje pats didžiausias ir vienintelis kranas buvo 70 tonų, o dabar įmonė turi ir konkurentų. Vienas iš jų – "Kauno kranai".

2014 m. "Strėlė Logistics" apyvarta siekė 5 mln. 40 tūkst. eurų. 60 proc. pardavimo pajamų bendrovė gauna Lietuvoje, o 40 proc. sudaro eksportas į užsienio šalis – Švediją, Latviją, Estiją, Suomiją.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų