Daugiau nei pusketvirto milijardo litų turėtų kainuoti Baltijos prospekto trijų žiedinių sankryžų rekonstrukcija.
Tokius skaičiavimus Klaipėdos pramonininkams, pristatydami techninį projektą, pateikė projektuotojai. Po viena sankryža bus iškastas tunelis, kitas kirs estakados.
Vyriausybė patvirtino, jog visos trys Baltijos prospekto sankryžos įtrauktos į svarbiausių ekonominių valstybės objektų sąrašą. O pats prospektas yra europinio koridoriaus tęsinys.
Tad jo statybą turėtų finansuoti valstybė, tikisi Klaipėdos vadovai, nes tai ne tik miesto reikalas. Prospekto rekonstrukcija kainuos daugiau nei ketvirtį milijardo litų.
Projektą Klaipėdos pramoninkų asociacijos nariams pristatęs projektuotojas Mantas Markevičius pateikė statistiką, kad dabar per parą Baltijos-Minijos sankryža pravažiuoja 11 tūkst. automobilių, Taikos-Baltijos – 18 tūkst., o Šilutės-Baltijos – 15-17 tūkst. mašinų
Rekonstravus visas tris sankryžas ir pastačius Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą, paskaičiuota, kad transporto srautas Baltijos prospekte išaugs 7-8 proc.
Utopiniu projektu vadinta rekonstrukcija įgauna realų vaizdą, techniniai projektai baigti, pirmo etapo statybai gauti leidimai. Sankryžos turėtų būti baigtos iki 2020 metų.
Pramoninkus glumino, kodėl po Šilutės plentu bus kasamas tunelis, o Minijos gatvėje iškils estakada. Kai kurie verslo atstovai suabejojo ekonominiu šio sprendimo pagrįstumu ir retoriškai klausė, ar šis projektas kada nors atsipirks.
Naujausi komentarai